velgen, 11″ achteraan

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht velgen, 11″ achteraan

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Daarom dat er meer en meer wagens goed aan de baan kleven, ik dacht al… :mrgreen:

[quote=”porschky” post=124965]voordeel van die Tek-7 was dat de wagen nadien wel aan de baan kleefde…[/quote]

:first:

voordeel van die Tek-7 was dat de wagen nadien wel aan de baan kleefde…

bedankt voor jullie info en tips

Om naar te kijken tot daar toe, maar om fatsoendelijk mee te bollen zou ik geen 11′ op een 986 zetten. Met 275 banden ga je ook een erg “Duitse” look krijgen zodat je na verloop van tijd drukverlies krijgt. Was onlangs in een bandencentrale waar veel tuning-mannekes over de vloer komen. Daar waren ze banden aan het afkitten met TEC-7 voor een showwagen (Mondeo 🙄 ) omdat er anders kans was op leeglopen.

klopt: op mijn 986 S bouwjaar 2000 was 17′ het grootste dat mocht, anders zouden er problemen kunnen van komen naar het schijnt met de ophanging. Vanaf de 987 mochten er grotere maten op…

11″ is één ding, dat zal misschien net nog lukken (hoewel ik vrees van niet) maar dan moet ook de ET-waarde correct zijn, en ‘t zou moeten lukken dat die set op eBay de correcte ET waarde heeft.

Porsche wil trouwens geen 19″ op een 986, zelfs geen 18″ iirc…

Kijken in de koffer vooraan. Daar staat sticker met alle mogelijkheden van banden + respectievelijke druk ❗

11″ op een boxster :salut: :popcorn:

‘t Is goed omdat gij het zijt! 😉 8)

sorry hoor

Seacat…
                            Veel succes met de zoektocht, maar graag alles in het correcte subforum zetten en niet zomaar alles dumpen in Porscheforum mededelingen… :up:

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.