- Dit onderwerp bevat 9 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 7 maanden geleden door .
-
Discussie
-
10 juli 2014 om 15:45
Bij deze gooi ik mijn velgensetje de verkoop in. Heb ze even onder mijn 964 gehad, maar daar pasten ze net niet onder met de banden die erop liggen en de verlaging die ik heb. Toen ik er andere banden wou opleggen, zag ik dat er achterin “996” gedrukt stond. Vandaar dat ik ze nu verkoop. Ze kwamen ervoor onder een 993 uit, dus daar gaan ze ook op passen normaal.
Op 2dehands.be worden ze verkocht als Le Mans replica’s, maar daar lijken ze niet volledig op in mijn ogen. Deze staan wat boller in vergelijking met de vlakke BBS LM’s, wat ik zelf ook mooier vond. Daar kosten ze 900 EUR zonder banden. Deze set is nog perfect, op een klein beetje borduurschade bij 1 velg (zie laatste foto). Als ze onder de auto liggen, zie je het niet eens, maar ik geef het mee. Zal ook wel eenvoudig weg te polijsten zijn.
De banden die erop liggen zijn Continental Sportcontact 2 met dotcode 4311 (week 43, 2011). Deze zijn nog in heel goede staat alle 4.
Voor de volledigheid nog eens alle gegevens:
Velgen voor: 8J, ET42, 18″
Velgen achter: 10J, ET47, 18″
Banden voor: Conti Sportcontact 2, 225/40 ZR18
Banden achter: Conti Sportcontact 2, 265/35 ZR18
Vraagprijs voor deze set is 900 EUR (voor PF, vraag 1.000 op andere sites). Lijkt me een heel faire prijs gegeven de nieuwprijs van deze set en de merkbanden die erop liggen.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.