velgen

• Maker
    Discussie

• cdv

hallo iedereen

ik heb de indruk dat mijn fuchs velgen altijd maar meer en meer in plekken komen (de ijzerkleurige rand) en mat worden? wat kan hiarvan de oorzaak zijn en wat kan ik daar aan doen?

de carosserie was ik met petroleum en water en mijn velgen gewoon met water

fosske

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Anoniem

Iron X is inderdaad goed product.
        Op de nieuwe flessen staat verbeterde geur, maar daar merk ik niet veel van 😀

Ik heb dit weekend mijn velgen gekuist met Iron-X. Is echt een super product (stinkt wel als de pest dus best handschoenen aandoen – mijn handen stinken er nog naar 🙄 )

Maar weet niet of het goed is voor gepolierde velgen…. voor mijn standaard 997 velgen kon het in elk geval geen kwaad…

Filmpje van het product:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=Ti96-necZGo&feature=related[/video]

Anoniem

Klopt, Commandant 4 en het zwart met water. Herspuiten 1x gedaan.
            Gepolierde randen en water zijn zeker geen dikke vrienden 🙁 .
            Bij zeer matte toestand durfde ik er zelfs zachtjes met schuurwol overgaan.

Als het hart van je Fuchsen matzwart is is dat redelijk normaal en zal er niets anders opzitten dan ze eens te herspuiten.
              Als de rand van je Fuchsen gepolierd is eens met Commandant4 erover gaan. ‘k Zou de mijne ook nog eens moeten doen en dank u Koen om er mij fijntjes op te wijzen 8)

Petroleum?? wat is er mis met zeep?

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.