velgen

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Dag,

Ik heb verleden jaar bij Ghivawheels originele (!) BBS velgen gekocht (met Michelin banden). Ben bijzonder tevreden van de dienstverlening, prijs en vakkennis van Reinier Van Gils. Originele velgen werden per koerier terug bij mij thuis geleverd.

Groet

X

Idd, Victor Equipment is enkel voor Porsche. Maandag zal ik eens gaan polsen bij de plaatselijke bandenboer :coolness:

Vandaag was ik aan het zoeken naar zwarte (smoke) achterlichten voor mn Cj, en ik kwam op de site’s van Teile.pl en 911 parts.uk terecht.
        Tot mijn verbazing was de prijs bij de Polski,s minder dan de helft :wtf: en nochtans gaat het bij beide over oem P onderdelen….
        Heeft er iemand ervaring of ooit al iets besteld bij teilen.pl?

Kris

Ik dacht dat Victor Equipment en Tech Art twee leveranciers waren die specifiek voor Porsche velgen maken zonder dat het kopies zijn van bestaande Porsche modellen. Ik vermoed (maar kan dit niet staven) dat ze (ook door hun prijszetting) wel van degelijke kwaliteit zijn in vergelijking met bijvoorbeeld kopie velgen.

Greetz

L

centercaps kunnen gewisseld worden van elk merk op elk model velgen. Porsche centercaps kan je in zwart wit en bepaalde kleurencombinaties krijgen.(bij bandencentrale of porsche garage zelf) In je andere topic zie ik dat je carnewal prijs gevraagd hebt voor die gordels, kun je terwijl ook prijs vragen voor centercaps daar.

😯

Stel je voor, je rijdt in een put, reeele kans in Belgie en je velg breekt in stukken… :wtf:
              Onderstaand heb ik ook mijn goesting in gevonden, alleen het hart met rood en wit staat mij niet aan.
              maar ik denk dat dat wel kan veranderd worden in een origineel P logo?

http://www.victorequipmentwheels.com/porsche-wheels-configurator/

Dus..beetje langer sparen of iets dieper in de buidel tasten zou bovenstaand probleem moeten uitsluiten. Je moet er ook wat geluk mee hebben, sommige kopies zijn wel goed en anderen zijn dan weer de grootste rommel op de markt. Alvast succes in je zoektocht en met de juiste keuze!

Wim

[quote=”porsche4ever” post=130217]Ik denk niet dat het de bedoeling is van mensen/leveranciers/firmas hier openbaarlijk in discredit te brengen.[/quote]

Ik ben hier ook geen voorstander van ondanks dat ik geen leverancier/firma hier zwart maak, maar uit mijn mening over de velgen.

Maar omdat je dit nu schrijft, heb je toch veel gemist hier op het forum, want hier werden/zijn toch bepaalde mensen/firmas door het slijk gehaald, en dat is mijn systeem ook niet, en zal daar nooit of amper op reageren.
                  Maar je mag 1000 dingen goed doen en je hoort niemand, maar doe 1 keer iets verkeerd, en ………… :think:

Zo, bericht aangepast wim. Zo beter? :engeltje: kzal het nooit meer doen :salut:

Ik denk niet dat het de bedoeling is van mensen/leveranciers/firmas hier openbaarlijk in discredit te brengen.

Wim

Gaat niet om nieuwsgierig zijn, maar post dan niet dat je een PB verstuurd, want dat wekt wantrouwen.

Als het goed is merk jij zelf wel wanneer je post/PB krijgt.
                        Als ik elke keer zou posten dat iemand PB van mij krijgt zou je op het forum niet veel meer anders lezen als: je hebt een PB 😉

Wim

Ik had deze ook op mijn Alfa liggen, immi van de BBS Le Mans

Bij mij het hart niet uit gebroken, maar elke 2 á 3 maand moeten laten uitrollen om weer rond te worden.
                          Dus die liggen op zolder nu.
                          En dat dan gekloot met de pasbouten omdat ze niet altijd de goede steek hebben.

En ik dacht dat enkel vrouwen nieuwsgierig waren :wtf:

Wim

Mag dit dan niet op het forum geplaatst worden dat de harten eruit breken, of van waar dan deze PB.

Als je dan een PB stuurt hoef je dit hier niet te melden, krijg je ook mijn vraag niet. 😉

ruzie

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.