Velgen 911 1977 2.7s

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Velgen 911 1977 2.7s

• Maker
    Discussie
  • Vraagje

Ik heb setje Fuchs 16″ alle vier 6″breed moet ik vanachter geen 7″ breed leggen ? Het is wel een smalle carrosserie

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • [quote=”bertroex” post=135134]Hello?! Bronnen zijn fout… Een 911 2.7 met de originele smalle carroserie werd geleverd met 6×15 voor EN achter af fabriek. [/quote]

zo staat het toch ook vermeld op die tabel bij de reeks 15inchers ?!
      de TS vroeg specifiek naar de maten van 16 inch wielen

Ok ik heb het door deep dish zijn optisch dieper…kan je deze ergens nieuw vinden?

Op de onderste foto vond ik dat de 911 perfect staat. Maar zijn dit dan 8j velgen want deze tonen toch veel dieper dan op de andere twee foto’s?

Hello?! Bronnen zijn fout.

Ik weet dat Porsche AG dit document heeft geleverd maar het is fout. Er staan nog fouten in, bv met de 924S en 968 en ik kan nog wel even door gaan.

Een 911 2.7 met de originele smalle carroserie werd geleverd met 6×15 voor EN achter af fabriek.

Je kan wel 6 en 7 x 15 leggen maar als je toch een deeper dish wil, waarom geen 7 x 15 all round met dezelfde bandenmaten: 195/65/15?

Als je 16 inch wil gaan, staat ie toch als een giraf: een beetje huug op zen puuten?

Groetjes,

Bert

De gekende adressen hebben altijd wel iets liggen in 6 en 7J; Van Kessel, Van Zweeden, FG Porsche…

Betaal voor een op te knappen 7J nooit meer dan 250 euro de velg !!

Graag

hey
                  zag er te koop twee velgen
                  op het porscheforum.nl
                  kan je het telefoon wel doorgeven
                  als je dat wilt
                  vrgr harry :drink:

Toevallig nog iemand twee 16″7j op overschot?

Thx !

af fabriek stond die idd op 6J voor en 7J achter, deze tabel stond hier al ergens op PF in een andere topic

[/quote]

Er MOET niks. 😉 Je doet wat je zelf wilt en mooi vind. :up:

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.