velgen 964–996

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 velgen 964–996

• Maker
    Discussie
  • Zijn er mensen die me kunnen helpen ? Ik zou indien mogelijk 996 wielen op mijn 964 willen plaatsen ,Kan dat ? Op de huidige wielen staat ET 52 en op 996 staat ET 55 ,dus zouden de nieuwe verder naar buiten komen . Heeft er iemand ervaring met deze kombinatie van wielen op de 964?Graag een beetje hulp aub. 🙄

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • [quote=”snoer 964″:1shtaqga]Ik weet niet hoe ik ze moet posten ,Ik moet er ook nog foto’s nemen hoor .Bezorg me eens je E mail adres en ik stuur ze u dan op.Trouwens ik moet mijn wagen nog laten verlagen want zo trekt dat op niet veel vind ik.Mijn E mail adres is snoer@pandora.be .PS hoe was het op de cabrio toer zondag . Wat een zalig weertje zeg.Groetjes. 🙂 [/quote]
      cedricsavaete@hotmail.com

Wat zondag betreft het was super, leuke mensen, mooie baantjes, echt TOP.
      Jammer dat je je dak er niet kan afsnijden 😆 😉

Ik weet niet hoe ik ze moet posten ,Ik moet er ook nog foto’s nemen hoor .Bezorg me eens je E mail adres en ik stuur ze u dan op.Trouwens ik moet mijn wagen nog laten verlagen want zo trekt dat op niet veel vind ik.Mijn E mail adres is snoer@pandora.be .PS hoe was het op de cabrio toer zondag . Wat een zalig weertje zeg.Groetjes. 🙂

wij willen foto’s 😆 😉

Bedankt jongens ,Ik heb ondertussen de velgen gekocht en onder de wagen geplaatst en er is inderdaad geen enkel probleem .Nogmaals bedankt voor de reacties. 😀

ja verwaarloosbaar indien de breedte van de velg ook hetzelfde is uiteraard, anders is het een heel ander paar pouwen.

[quote=”snoer 964″:2xttbczf]Zijn er mensen die me kunnen helpen ? Ik zou indien mogelijk 996 wielen op mijn 964 willen plaatsen ,Kan dat ? Op de huidige wielen staat ET 52 en op 996 staat ET 55 ,dus zouden de nieuwe verder naar buiten komen . Heeft er iemand ervaring met deze kombinatie van wielen op de 964?Graag een beetje hulp aub. 🙄 [/quote]

De 996 velgen zullen volgens mij 3mm meer naar BINNEN zitten.
                ➡ Verwaarloosbaar, dus moet lukken …

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.