velgen 996 spuiten ???

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen velgen 996 spuiten ???

• Maker
    Discussie
  • zou dit jaar de velgen willen spuiten voor nieuwe look , maar twijfel een beetje en heb vandaag eentje met aftrekfolie overspoten . zijn alle twee mooi . graag jullie mening, wat vinden jullie ???

2014-02-1916.02.40.jpg

2014-02-1916.15.18.jpg

2014-02-1916.16.31.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
    • bedankt voor de reacties
      denk hetzelfde , zal zwart worden .eerst zijranden bijpolieren , dan het hart in zwart en als laatste geheel in de vernis . :drink: . als ze klaar zijn volgen foto’s :sarcastisch

Zwart, staat bij alles.

Zwart!

[quote=”youyou” post=160467]zwart vast en zeker, zou het graag ook doen voor mijn boxstertje maar moet hem dan enkele dagen op stal laten staan :|[/quote]

:engeltje: gewoon van een forummer in de buurt een setje ten leen vragen die ze in z’n garage heeft liggen omdat hij/zij nu op winterbanden rijdt.

in het zwart is goedkoper. :happy: :happy:

zwart vast en zeker, zou het graag ook doen voor mijn boxstertje maar moet hem dan enkele dagen op stal laten staan 😐

Zwart, zonder meer.
                  Klassiek/stijlvol en past perfect bij de kleur van de auto :applaus:

Zwart! :first:

XXX

Geen twijfel mogelijk, zwart :relaxman:

zwart (tegen mijn principes, maar hier zwart!)

Zwart :first: :first: :first:

Voor een Polar zilvere vind ik het BMW “Carbonschwartz” wel show. Maa de uw lijkt me geen Polar Silber….

+1 voor de zwarte, zeker icm zo’n achterspoiler;
                              bovendien dat universele velgenzilver vloekt een beetje met het artic silver.

Zilver, oei nu maken we het je nog moeilijk

ik vind de zwarte versie t knapst

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.