velgen bbs

• Maker
    Discussie
  • hallo op joutube staat een filmpje over de restauratie van een 964 ze leggen daar bbs velgen op ..weet mischien iemand welk type of hoe deze noemen 🙄

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Fikse heeft bovendien ook verschillende modellen… en ze hebben een race lijn en een street lijn…

WB

Die van Fikse lijken me toch heel andere dan de BBS-en, hebben toch een heel andere ET-waarde, zijn meerdelig enz……? Vind ik alleszins veel mooier voor een jongere p.

19” hola ik heb een 964 he die zullen wat groot zijn denk ik dacht eerder 17 ” die zijn perfect toch bedankt he

Eens effe kijken op marktplaats,
            onder de naam BB5 le mans repro, heb je ze voor 450 euro voor een set.
            zijn wel geen meerdelige, maar zet er een echt BBS naafkapje in
            en geen mens ziet op een meeting het verschil…
            Wel minder natuurlijk voor diegenen die indertijd 2800€ of meer neertelden 😀

http://www.marktplaats.nl/index.php?url … 26xref%3D1

een kennis van me heeft er zo nog twee liggen, splinternieuw in de doos… 19ers, als je een goed bod doet kunnen ze van jou zijn !

het zijn inderdaad die le mans velgen ik vind ze echt mooi 🙄

misschien le mans?

Fikse is een merk en BBS is een merk, buiten dat ze velgen hebben die op elkaar lijken hebben ze volgens mij niks met elkaar te maken…

ik heb zo trouwens een setje 18ers liggen van fikse…

geloof dat het geen cups waren maar voor de rest identik

BBS Fikse ?

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.