Velgen Boxster 986

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Velgen Boxster 986

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • 6026160059_medium.jpg

mijn vorige boxster
      KW variante I en velgen voor 8.5*18 en achter 10.5*18

Veel fotokes !!!:relaxman: :relaxman: :relaxman:

proficiat :driver:

Wij willen uitleg en foto’s :mrgreen: :mrgreen:

Anoniem

@vark ,proficiat. Ik zie dat je eerste post van 9 maanden geleden is . We zouden het op prijs stellen dat je jezelf een beetje voorstelt .Ik las dat je op zoek was naar een Boxster en dat je die gevonden hebt .Maar wat meer uitleg is welkom.

Hier se, de Vark!

ik zie dat je toch mijne raad opgevolgd hebt en een S gekocht hebt.

Diepbed velgen op een boxster da’s een ander zaak, ik vind dat niet mooi, maar smaken verschillen…

Mijns inziens zijn de 3-delige GT3 velgen het mooist op een boxster!

Yabba (aka de cis 😉 )

Beste liefhebbers,
                Onlangs een Boxster S aangeschaft, rijdt zalig!
                Er staan sport classic II velgen op met zwart hoogglans hart, heeft iemand een idee wat zo’n setje origineel Porsche kost?
                Graag zou ik echter een diepbed velg hebben.
                Kan iemand mij adviseren 10/10.5/11 inch breed, 18/19 inch,wat met spoorverbreders?
                mvg
                vark

als je alleen een overzicht wil, dan kan je op deze site es kijken.

kopen zou er niet doen owv zendkosten.
                  ben je specifiek op zoek, gooi het dan hier op tafel, mss heeft iemand gewoon nog een reserve setje thuis liggen.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.