velgen en banden

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster velgen en banden

• Maker
    Discussie
  • werd er hier al ergens gepalaverd over de wielen op een Boxster 97?
    de mijne heeft kleine 🙁 … 16″ inch 205/225 en zou ik mettertijd wel willen vervangen 18″ – 225/265 ???.
    Had zelfs een setje gezien 235/285 ??? kan er dan waarschijnlijk mee over het water rijden ❓ 😈
    wat raden de kenners mij aan qua comfort, qua veiligheid

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
  • WB

is dan een driedelige velg volgens de omschrijving……?
      foto(otje) plaatsen is gelukt, thanks! 😆 , volgende keer kleiner zenne!

WB

ok, begin het te begrijpen, moest toch nog eerst es tegoei lezen 😯 . Maar nu het volgende probleem: waar zit het/hoe zie je het verschil met de driedelige velgen? Sorry, maar van velgen ken ik weer heeelemaal niks 😳

ken

[quote=”WB”:2egmkwk2]Yep, thanks, kzal het nooit leren….. 😳 wat deed ik eigenlijk fout?[/quote]
          np

je moet de foto openen en op de eigenschappen aanklikken
          dan moet je de url nemen van de foto en die tagen met de IMG tags (is meestal een *.jpg of *.gif of *.bmp)

als je *.html ziet is het een link naar een pagina met informatie, als je de IMG tag gebruikt met een *.html linkt werkt deze niet

je moet een *.html gebruiken in combinatie met de URL tag

WB

Yep, thanks, kzal het nooit leren….. 😳 wat deed ik eigenlijk fout?

ken

Dat model blijft er steeds goed utizien
              volgens mij zijn het geen originele porsche velgen, deze velg is een 1delige velg, waren de originele geen 3delige?

ff een foto plaatsen 😉

als ik mij niet vergis heeft number1 deze velgen (dan wel 3delige) steken onder zijne 968

edit eventjes de foto upgedate 😉 8)

Deze dus 😉

WB

Wat vinden jullie van deze velgen voor de boxster? Model/prijs?
                  (alt+p)

Yep Porschke, kun je eens een foto opzetten van het resultaat met de spoorverbreders en de maat die gebruikt werd ???? 😆

tja, veel hangt af van het soort velg en je persoonlijke smaak.

Onder een 964 is het bv niet aangeraden om meer dan 17 inc te plaatsen.

Onder mijn 911S van ’77 vind ik de Fuchs velgen nog steeds het mooiste en oner een 964 de CUP 1 velgen. Heb er wel de CUP 2 onderstaan maar die wil ik nog wel eens wisselen tegen CUP 1.

Op een Boxter heb ik persoonlijk niet echt een voorkeur.

Rode remklauwen en geperforeerde schijven vind ik wel knap. Komt misschien ook nog wel eens onder de 964. Achter Fuchs velgen zie je daar toch niet veel van.

Bedankt !
                        by the way, wat vindt gij ervan 18″ of spoorverbreders ?
                        en als ge nu zegt 19″ dan weet ik het binnenkort helemaal niet meer. Ik ben enorm te vinden voor het type Carrera sport wielen.

Dan nog rode remhoeven en geperforeerde schijven en da zou er al veeeeel beter uitzien.
                        wuk peisje giender ?
                        😀

Geen probleem hoor. Koen of Dave zullen dit wel verplaatsen

Ja, sorry… 😳 is begonnen als een vraagje naar links op de site maar begint wat uit te lopen. nogmaals sorry,

staat dit topicje niet een beetje verkeerd ?

Nog enig idee hoeveel mm ze voor en achteraan verbreed zijn ? Pics mogelijk ? 🙄

het gaat perfect met spoorverbreders, ik heb een set van techart speciaal voor boxster (zitten onder een maat zijn boxster momenteel) ideaal, velgen zitten juist goed en de wagen komt beter over

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.