Velgen en winterbanden te koop. (verkocht)

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Velgen en winterbanden te koop. (verkocht)

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Wim

deepee schrijft:

klopt die link Wim? wat staat “het” daar te blinken voor “porscheforum.nl”
      ik kom op een vreemde site terecht met de melding dat deze winterset verkocht is.

Is inderdaad een nieuw Porsche forum, en ga mij daar verder niet over uitlaten. 💡

verder zijn de velgen met banden verkocht van Jochem, dus bij deze slotje op.

0

911-lover schrijft:
        Een woord is een woord hé 😉

Ik weet dat jij een man van je woord bent, Koen

0

Ach , zo kan ik terug in (schrijf)contact komen met enkele Nederlandse P-rijders die hier niet komen .
          Op het andere schrijf ik al dik 4 jaar niets meer (lezen wel nog steeds).
          Een woord is een woord hé 😉

0

deepee schrijft:
            klopt die link Wim?
            ik kom op een vreemde site terecht met de melding dat deze winterset verkocht is.

MI een slechte copy van iets dat al bijna 10 jaar bestaat 💡

Ik zie vreemdgenoeg dat er toch een aantal forummers van hier, zich ook daar (op die slechte copy) thuis voelen 🙄

Alsof 1 Nederlands EN 1 Belgisch Porscheforum niet genoeg te bieden heeft …..

0

Sommige leden waren niet tevreden met de gang van zaken op porscheforum.nl en hebben daarom een nieuw forum uit de grond gestampt zijnde hetporscheforum.nl

Heb zo’n “coups” nog weten plegen en meestal met weinig succes…

0
              Anoniem

Lijkt mij een nieuw forum met slechts 100 leden.

0

klopt die link Wim? wat staat “het” daar te blinken voor “porscheforum.nl”

0
                7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Het onderwerp ‘Velgen en winterbanden te koop. (verkocht)’ is gesloten voor nieuwe reacties.