velgen gezocht!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 velgen gezocht!

• Maker
    Discussie

• PM

Heren, een familielid van mij die ook een 996 heeft zoekt nieuwe/gebruikte velgen die passen op een zwarte 996. Heeft er iemand iets te koop? Graag een mail met foto en wat info naar philippe-mouton@skynet.be . Dan stuur ik hem alles even door. Bedankt!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • PM

Prachtig! Daar zal hij wel even zoet mee zijn! Bedankt!

vraag anders dat hij/zij hier eerst een keuze maakt, dan kan jij nadien gericht op zoek :popcorn:

Ive

nog eens geprobeerd. Denk dat de foto’s te groot zijn, 6.4 en 6.5 MB 🙂
            Heb er eentje afgehaald en lijkt nu wel te werken.

🙂

PB

[quote=”Ive” post=211518]net nog eens geprobeerd, maar e-mail geeft telkens foutmelding. Zal toch iets niet juist zijn. Heb je mss een ander mailadres?
              Greetz[/quote]

Ive, net even het mailadres philippe-mouton@skynet.be geprobeerd en dat werkt zonder probleem hier.
              Vermoedelijk stuur je teveel foto’s in 1 keer door. 😉

MAAR ik zie net dat er nog een puntje achter @skynet.be staat!

[quote=”PhilippeM” post=211512]Graag de foto’s via philippe-mouton@skynet.be. <<<<<< [/quote] Dat mag je uiteraard niet mee kopiëren.

Ive

net nog eens geprobeerd, maar e-mail geeft telkens foutmelding. Zal toch iets niet juist zijn. Heb je mss een ander mailadres?
                Greetz

PM

[quote=”deepee” post=211459]ik heb nog een stel 10 spaak velgen 17 inch zoals op deze voorbeeldfoto, in degelijke staat en met goede CONTI’s uit 2011 met N2 codering. is dat wat je vriend kan interesseren?

of ook nog een stel 2 delige BBS sport classic 18 inch, maar das een heel andere prijsklasse omdat ook de liefhebbers van andere modellen er op azen.

Graag de foto’s via philippe-mouton@skynet.be. wil niet vervelend door hoor… :up:

PM

Mail is correct hoor. Heb er al enkele gekregen. Stuur liefst een foto via mail door, dan kan ik hem eenvoudig doorsturen. Bedankt! philippe-mouton@skynet.be

Ive

ik heb een mail gestuurd maar kreeg foutmelding. Is dit wel correct?

Ik heb nog mijn originele 18″ velgen met goeie banden (vooraan 2 nieuwe) liggen van mijn boxster 987. Zoals ik hier kan lezen zouden deze ook passen. Mag altijd gepast komen worden, geen enkel probleem.

DSC_4079-2.jpg

ik heb nog een stel 10 spaak velgen 17 inch zoals op deze voorbeeldfoto, in degelijke staat en met goede CONTI’s uit 2011 met N2 codering. is dat wat je vriend kan interesseren?

of ook nog een stel 2 delige BBS sport classic 18 inch, maar das een heel andere prijsklasse omdat ook de liefhebbers van andere modellen er op azen.

PM

Liefst “de echte dan” 😀

mits de juiste bandenmaat passen die van een 987 of 997 evt ook nog … van een 981.1 cayman dat durf ik niet met zekerheid zeggen :think: :bounce: :what:

caymanwielen.jpg

PB

oftewel “moete t echte zijn of is namaak ook goe?”

PB

oftewel “moete t echte zijn of is namaak ook goe?”

OEM = original equipment manufacturer

OEM = original equipment manufacturer

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.