Velgen lakken?

Home Forum Porsche Talk Velgen lakken?

• Maker
    Discussie
  • Prettige Kerst iedereen!

Ik ben aan het uitkijken naar een setje nieuwe zomervelgen. Ik rij nu originele 19″ Turbo velgen, maar met oog op wat meer comfort wil ik overgaan op 18″.
    Ik zou eventueel het volgende wel zien zitten, maar vraag me af wat ik mag rekenen om een setje dergelijke velgen zo te spuiten, en bij wie ik daarvoor terecht kan? Belangrijk is dat de binnenkanten van de velg ook mee in kleur (zwart/anthraciet) zijn (heb ooit een setje te koop gezien waarbij de binnenzijdes niet meegespoten waren en dat zag er toch niet zo goed uit.)

Bedankt voor de info alvast!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Kan ik alleen maar beamen, Roel levert topwerk af. :first:

Voor poederlak heb ik een goed adres.
        Natte lak kan ook, dat geeft hij uit denk ik.
        Roel Geukens
        Hoefijzerstraat 11
        2400 Mol
        0485008555
        Toffe kerel die allerlei metaal werken doet.
        Ook rechten en lassen van velgen.

Ik heb vorige week nog 2 sets laten rechten en poeder lakken ik zeer tevreden als je zag hoe die eruitzagen voordien 😯
        20171228_113435.jpg

20171228_113351.jpg
        .

Sorry, Wim. Geen tijd meer om alles in detail te lezen.
          Heeft er iemand ervaring met dit adres, zou ik wel willen weten ?

Wim

[quote=”Rufie” post=261180]Iemand raadde me ooit dit adres aan.
            http://autoservicevanluchene.be/nl-be/home.aspx%5B/quote%5D

Als je alle posts zou lezen of openen had je gezien dat deze al gepasseerd was boven je. 😉

Metalclean Hofstade bij Aalst.

Iemand raadde me ooit dit adres aan. Verschillende leasingmaatschappijen zouden hier met samenwerken, scherpe tarieven schijnt, maar geen ervaring mee. Iemand ?

http://autoservicevanluchene.be/nl-be/home.aspx

XXX

Succes crossbutje met het lakken.
                  Plastidip, al veel over gehoord en ook minder goede dingen.

@Rollie
                  – sorry :engeltje:

@deepee
                  – Monza heeft wel zijn contacten nog hé, ook al zit hij in de vriesindustrie nu 😀

Alright, ik zal hen ook eens contacteren!

ASI

Kortrijk zeg je?
                      Spring dan eens HIER binnen.

Dat ziet er allemaal zeer professioneel uit bij Raats. Ligt wel niet echt hier in de buurt (Kortrijk), maar zal eens informeren wat zoiets moet kosten.

Lijkt plastidip een optie? Of is dat toch ook maar een vies zaakje?
                        Ik zou misschien eerst wel eens experimenteren daarmee, om te zien hoe het staat op een grijze.

Merci Drip om me er aan te herinneren :bounce:
                          Neen eens contact op met garage Bellens in Nijlen en vraag naar Nick, hij heeft mijn velg vakkundig hersteld en
                          herspoten

Wim

@Bert :up:

Gaan wij al jaren naar toe.

Wij zijn van Raats zeer tevreden :popcorn:

http://www.raatsmotorsport.be

monza zit niet meer in de banden business dacht ik

XXX

Hoor eens bij Monza, Roland heeft daar één velg laten herstellen na een inschattingsfoutje tijdens het links rijden in Schotland geloof ik :engeltje:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.