Velgen laten herspuiten

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Velgen laten herspuiten

• Maker
    Discussie
  • Hallo Iedereen,

Ik wil de wintervelgen van mijn Macan laten herspuiten of coaten voor de komende winterperiode. De velgen zijn niet veel beschadigd maar er is wat oxidatie aan het ventiel.
    Wat is jullie mening? Laten herspuiten of poedercoaten?

Iemand een goed adres om dit te laten uitvoeren?
    Afstand is geen probleem om dit te laten uitvoeren, ik zoek vooral een bedrijf die dit werk serieus neemt (vooral gezien de prijs van de velgen :mrgreen: )

Alvast bedankt 😀 !

Greetz,

Plumber

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Roel Geukens in Mol.

Is in het verleden hier reeds aangeraden geweest, meen door Bladerunner.

Heb er 4 cupvelgen laten poederlakken, en tevreden van.

deze doet niks anders dan velgen, remklauwen, … spuiten. koplampen polieren
        geen volledige carrosserieën spuiten.
        heb daar recent 2 velgen laten doen van mijn DD.

Home

Probeer eens bij Tilkin Powder coatings te Tongeren. Zij stralen velgen en poedercoaten ze.
          Weet alleen niet of dit in je buurt is

Niemand geen goed adres om de velgen te laten herspuiten?

bij poedercoaten kan je bovendien geen onzichtbare spotrepairs meer (laten) doen oa owv de lakdikte.

Herspuiten ! Bij poedercoaten is er opnieuw een flinke hittecyclus en die kunnen de metallurgische eigenschappen van je velgen veranderen is me gezegd.

Heb geen idee in jou buurt waar een poedercoater zit maar ik zou deze zeker laten poedercoaten, dit is veel harder dan spuiten….. :popcorn:

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.