velgen met centrale moer

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 velgen met centrale moer

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • [quote=”ppp 356″:6n70yyuh]Toch wel, kan je zo 2 356 carrera’s aanwijzen met jaarlijkse keuring en Rudge wielen.[/quote]

      😯 😯 in België ? hoe dikwijls komen die dan buiten? of trailer-queen?

        Toch wel, kan je zo 2 356 carrera’s aanwijzen met jaarlijkse keuring en Rudge wielen.

          [quote=”SidewindR”:1jkwg667]Of voor die paar gelukkigen met een Carrera GT die nu ook wel naar de controle zullen moeten beginnen gaan 😉 [/quote]

          ik geloof niet dat er Belgen zijn met een 356 en standaard gemonteerde “rudge wheel” die dan ook nog als dagelijks voertuig zijn ingeschreven?

            Of voor die paar gelukkigen met een Carrera GT die nu ook wel naar de controle zullen moeten beginnen gaan 😉

              Ik was wat laat , maar idd klopt als een (centrale) moer 😆
              Idem voor bvb een GT1

              Wim

                Oké en bedankt voor de uitleg.

                  Voor de Engelse auto’s geen probleem voor de keuring in België omdat ze origineel zo geleverd zijn af fabriek.
                  Voor de keuring mag je niet aanpassen naar centrale moer… origineel af fabriek daarentegen is dus toegelaten

                  Wim

                    Hoe krijgen ze dan de Engelse klassiekers met spaakwielen en centrale moer door de keuring in Belgie. 🙄
                    Terwijl deze niet op O platen staan.

                      Dat heb je goed gedacht 😉

                    9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.