Velgen met interessepeiling

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Velgen met interessepeiling

• Maker
    Discussie

• Cayman 981
    Deelnemer

Dilemma…. wat zou ik nog kunnen vragen voor deze velgen.
      Mogelijk zijn er hier mensen die er wat meer inzicht in hebben.
      Zo goed als nieuw, Concaver 20″ velgen en Michelin met N-codering banden.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
      • De knoop is doorgehakt zoals men zegt.
        Voor mensen met interesse, de velgen staan te koop en ja ook hier op het forum.
        Forummers mogen een extraatje verwachten indien werkelijk interesse!

Als je een beetje rond surft op het net 
          Bij Premium Felfg.pl   vind je volgende    
          voor deze type Concaver  CVR4 brused alu betaal je  550€ /stuk voor velgen vooraan  8.5 x20  en 650€ /stuk  voor VA 10.5×20 
          reken daarbij Michelin banden 235/35/20 en 265/35/20 
          Dan kom je uit op totaal  1250€ + 1100€+1300€ = 3650€  voor nwe velgen met nwe Michelin Ps 4S met NO 

https://www.premiumfelgi.com/en_GB/p/Concaver-CVR4-Brushed-Titanium/2318

ET-waarden en velgbreedte zijn ook belangrijk voor potentiele kopers zodat ze kunnen bepalen of deze op hun model passen.
            Ook correcte maten en type van de banden en de DOT code ervan spelen mee.
            Tot slot de nieuwwaarde van de set.
            Je ziet gelijkaardige sets te koop vanaf 1 K en sets met banden vanaf 1,5 K

Beetje moeilijk te zeggen. Vooral met tweedehands niet originele wielen.
              Zal vooral afhangen wat je zelf verwacht en hoe lang je er mee in je garage wil zitten. Heb zo es een setje Techart gehad alsook BBS en die heb ik vaak moeten afstoffen. Die BBS heb ik dan uiteindelijk als salontafel gebruikt….
              Als je een acceptabele prijs zet ga je ze wel verkopen, anders gaat het moeilijk worden.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.