Velgen opmaken

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Velgen opmaken

• Maker
    Discussie
  • Weet iemand een goed adreske om velgen terug laten te herstellen? Wat kost dat zo ongeveer per velg?
    Ik spreek dan over afschuren, terug verven en vernissen.
    Is wat boordschade aan en wat schimmel heeft men mij gezegd.
    thx

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • bij http://www.porscheservice.be doen ze dit ook, echter geen weet van prijzen…

Een eendelige laat ik steeds moffelen (poedercoaten) hier in Peer. Dat is steviger dan spuiten en het resultaat is perfect.
        De prijs is naargelang de grootte van de velg , maar ik meen dat hier ook ongeveer 50€ per velg voor wordt aangerekend.

[quote=”carrera 3.0″:189enuyb]Voor mijn driedelige Schnitzers betaalde ik vorig jaar 130 euro/stuk ❗ Astemblieft …[/quote]

voor het demonteren en opnieuw monteren betaal je extra
          als dat gebeurt is natuurlijk 🙄
          een driedelige velg is moeilijk opnieuw lekvrij te krijgen

Voor mijn driedelige Schnitzers betaalde ik vorig jaar 130 euro/stuk ❗ Astemblieft …

ik heb prijsopgave gekregen voor polijsten plus het hart zwart spuiten voor 80 euro per velg incl BTW( voor fuchs 16 inch) maar kijk maar even op de pagina er staat een prijslijst .
              http://www.develgendokter.nl

grt lou

ps in Holland geen goedkopere kunnen vinden 🙂 die Holanders blijven naar de goedkoopste zoeken dus als iemand nog iets weet ?

Anoniem

Luc (RSR / dendermonde) doet dit ook. En deftig, ik heb er gisteren nog gezien die pas gedaan waren.

das ni zo veel 50 euro

Alu-repair in Melsele ( vlakbij antwerpen ) is een bekend adres .
                    heb er zelf al Saab-velgen laten rechten en herspuiten en resultaat was heel goed . prijs was 50 euro per velg geloof ik

Ik weet een hele goede zitten , maar dit is in W-Vlaanderen nl DeBoosere in Ingelmunster

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.