Velgen opmaken

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Velgen opmaken

• Maker
    Discussie

• Number1
    Deelnemer

Ik zou mijn 3-delige RH’s willen laten opmaken en wat kleine carrosseriewerken laten uitvoeren (hier en daar wat verf dat weg is zoals aan de klinken).
      heeft er iemand een goed adresje dat bij prijs is voor zo’n zaken?

bedankt!

Dave

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • ook 500 betaalt bij De Velgendokter in NL voor mijn GT3 velgen. Wel volledig gedaan ( polieren , spuiten ) ook lang moeten wachten en 4 keer naar toe gereden .

En oppassen tussen een prijsbestek en de te betalen rekening.
          Laat het prijsbestek schriftelijk vastleggen want er zijn helaas herstellers die daar nogal mee rommelen en het niet altijd zo fair spelen als het hoort waardoor de eindrekening steeds “veel” duurder (raar dat het nooit minder is hé net als bij de slager) is dan het opgegeven bedrag.

Ik vrees dat er geen goedkopere zal te vinden zijn, 125 euro per velg is echt niet te veel.

Bij alu velgrepair is het toch nog altijd een dikke 500 euro voor de 4 velgen te laten maken… toch ni echt een koopje 😕

ok bedankt jongens!

http://www.alu-velgrepair.be/

Daar heb ik eens brabusvelgen laten repareren die zwaar beschadigd waren. Velgen gerepareerd + randen gepolierd + harten in wagenkleur gespoten was toen 320 euro. Wel lang wachten (hebben heel veel werk)

Aan de kanten van Mol of Geelmoet er zo’n velgen dokter zitten.
                    Ik heb die gegevens van een zeer tevreden klant daar gehad.
                    Ik bezit enkel de telefoonnummers
                    014/322901
                    0495/927190

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.