Velgen spuiten of niet?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Velgen spuiten of niet?

• Maker
    Discussie

• 917
    Deelnemer

Hallo iedereen, ik heb m’n Porsche nu 3 jaar en ik zou een kleine verandering willen aanbrengen, namelijk de velgen mat zwart laten spuiten. De velgen zelf blijf ik mooi vinden dus die wil ik niet veranderen.

Wat is jullie mening, velgen mat zwart of niet? Ik heb een beetje met photoshop gespeeld en dit was het resultaat. Laat maar weten!

Groeten, Frank.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
      • Schitterende wagen … Ik heb alleen absoluut niets met zwarte velgen … Just my thoughts

[quote=”René” post=92064]zo laten en als je toch wil veranderen glanszwart nemen, niet mat[/quote]
          Idem hier. Ik heb mijn velgen blinkend zwart gedaan. zeer gemakkelijk in onderhoud.
          Mat zwart zou ik afraden. Een beetje stof op en ze lijken vuil…
          Titanium lijkt me ook zeer mooi.

[quote=”René” post=92064]zo laten en als je toch wil veranderen glanszwart nemen, niet mat[/quote]

Idem hier :first: :first: :first:

zo laten en als je toch wil veranderen glanszwart nemen, niet mat

Origineel laten, dus zilver

Zwart en als je ze beu bent terug naar zilver hé . Is toch geen probleem ! 😉

PB

Powder Coating kost een kleine 200€ voor 4 velgen, en zelfs minder als je wat rond hoort.
                    Ookal is de grijze uitvoering mooier in mijn ogen, moet je het zeker niet laten als je dit zelf wil. :mrgreen:

ik zou ze zo laten ..

Zo laten, ben er zeker van dat je dat zwart binnen een jaar beu bent. En om even terug te komen op een paar posts terug: velgen met zuren reinigen zou ik niet doen, gewoon regelmatig onderhouden en eventueel in de wax zetten. Dan heb je dat niet nodig.

Anoniem

Zo laten en met de vriendin een citytripje doen! De woef thuis laten 😉

zilver laten;;;

[quote=”917″ post=91953]Jullie hebben precies dezelfde smaak als m’n vriendin, volgens haar moet ik ze ook zilver laten.

[/quote]Een vriendin met smaak, ik zou een tweede set kopen bv deze jouw velgen in het zwart zijn niet zo mooi.

Hoe zit het met het onderhoud?
                                Kan je daar dan ook met een hogedrukslans op spuiten en met zuren proberen de velg proper te houden zonder dat er iets aangetast word?

Ik vind dat zwart mooier, eerste is oudbolliger

917

Jullie hebben precies dezelfde smaak als m’n vriendin, volgens haar moet ik ze ook zilver laten.

Laat maar reakties komen.

Groeten, Frank.

de eerste foto is het mooiste volgens mijn smaak , zou ze zo laten

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.