velgen victor equipment lemans

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening velgen victor equipment lemans

• Maker
    Discussie

• Guy
    Deelnemer

Weet er iemand of deze velgen passen onder een 996 carrera 2 tiptronic van 1998?

8 18 et 45 vooraan
      11 18 et 52 achteraan
      Welke bandenmaat het best op monteren dan?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
    • Guy

ik ga het zo houden, beetje comfort toch hè? 😀

Ocharme zijn rugske !

Mooie velgen maar dat hok moet een paar cm lager :up: :coolness:

Wordt (werd) origineel geplaatst, dus je zit zeker goed.

Guy

Velgen geplaatst, 8/ 18 /et45 met banden 225/ 40 / 18 vooraan
                11/ 18/ et52 met banden 285/30/18

Attachments:
                • DSC04309.jpg
                • DSC04311.jpg

[quote=”Egothan” post=160235]ik heb de 19-ers,maar als ik er een foto van wil posten staat die steeds ondersteboven![/quote]

Een wiel is toch rond… 🙁

Misschien eens je foto draaien en daarna hem posten.. wie weet

ik heb de 19-ers,maar als ik er een foto van wil posten staat die steeds ondersteboven!

Guy

Bedankt voor de link die je doorstuurde en de handige tools.Nu ben ik echt op de goede weg.
                      Thnx :respekt: :first:

Guy

@jos of @richard , kunnen jullie me verder helpen of wegwijsmaken?

Vooraan 8,5′ ET 48 Achteraan 10′ ET 40
                            Banden raken niets.

Als je van iemand info wil zet dan even @ Jos of @ Richard…… 😉

Guy

Raken jouw velgen het koetswerk niet bij iets meer veeruitslag?

Guy

Welke et waarde is het bij jou achteraan? Heb je een gedacht?

Ik had origineel 285/18 achteraan zonder problemen uiteraard. Met een 295/19 10,5 duim breed kwamen ze uit de kassen. Lelijk….net een dragster. Nu 275/19 en is zeer mooi. Staat optisch breder dan de 285/18. Hangt natuurlijk wel af van de ET waarde en het type/merk van band. In bijlage fotootje met de 295/19. Oordeel zelf maar. 😉

Attachments:
                                  • PORSCHE003.jpg

Ik heb mijn twijfels of die 11” er onder zullen gaan ,bij mij zitten er 18” en 10” breed op en mijn banden afhankelijk van het merk raken soms heel licht de spatborden (bandenmaat 265 )smal body

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.