velgen victor equipment lemans

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening velgen victor equipment lemans

• Maker
    Discussie

• Guy
    Deelnemer

Weet er iemand of deze velgen passen onder een 996 carrera 2 tiptronic van 1998?

8 18 et 45 vooraan
      11 18 et 52 achteraan
      Welke bandenmaat het best op monteren dan?

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
    • Guy

enig idee of de velgen buiten t koetswerk zouden komen? Hierboven alvast een mooie foto met dikke 18 duims velgen, k weet wel niet of ze 11J zijn

11 duim lijkt wel breed voor een small body.

Guy

nu 10 duim achteraan, zou het lukken met 11 duim?
            nu 10J 18 et 65 en zou er eventueel 11J 18 et 52 ondersteken
            Zou dat passen?

Zijn de wielen achteraan 11 duim breed ?

Guy

Hoi, bedankt voor de info en de foto’s. Ziet er heel mooi uit en ik denk dat ik er een setje ga aanschaffen. De bandenmaat is iets breder dan op mijn karretje, 285 ipv 265 , en alles valt nog binnen het koetswerk zo te zien.Iemand een idee of dit mag voor de keuring? Of plaats ik het best mijn originele velgen terug vooraleer ik naar de keuring ga?

Attachments:
                • DSC03849.jpg
                • DSC03848_2014-02-18.jpg

18 inch VE lemans met 225/40/18 en 285/35/18 banden

DSCF6446.jpg

VE Turismo’s mag dat ook ?

De breedte & ET waarden ontglipt mij maar het is alvast zeer nipt onder een 993 :engeltje:

Guy

Alvast bedankt voor de tip, ik ben toch al ies wijzer geworden nu.
                      Heeft er misschien iemand zulke wielen onder zijn paradepaardje staan? en enkele foto”s? in de maat 18″
                      Greetz

XXX
                      9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.