Velgen, welke passen?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Velgen, welke passen?

• Maker
    Discussie
  • Een vraagje ivm velgen. Momenteel liggen op mijn 911 SC van 82 originele 16″ fuchs velgen. Ik was echter op zoek naar een setje goedkopere velgen om in de winter te gebruiken. Mijn oog viel op een advertentie van een setje cup velgen van een 993 met winterbanden, ideaal dus!

Tot mijn grote teleurstelling blijken deze niet te passen 😥 Ik heb echter al enkele SC’s gezien met deze velgen. Hoe lossen we dit op, met spoorverbreders?

Alle hulp is welkom in deze.

Attachments:
    • Cup_Velg_993.jpg
7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Prunus heeft PB.

0

kweet nog een setje liggen en denk da ze er ni teveel voor vragen
        cup velgen als ik het goed voor heb
        bij interresse hoor ik er wel eens naar

0

Hebben hier nog de gepaste verbreders liggen, stuur PB indien interesse.

0

Ik heb ook ooit velgen aangeschaft voor mijn 3.2 .
            Vooraan pastten ze , achteraan niet vanwege een leiding .
            Daar zouden spoorverbreders voor nodig geweest zijn , maar doordat het 10 duimers waren lukte dat niet .
            Heb ze verkocht en gingen zonder problemen onder een 944 .
            Dus wat ik hiermee wil zeggen is dat je best vooraan ook past als je verbreders wil kopen , want dat deze waarschijnlijk niet nodig zouden zijn .

0
            Wim

Als ik jouw was zouy ik zoeken voor een stel koekjes cutters, zijn origineel voor jouw model geleverd.
              En als je dan de kern zwart spuit, zie je bijna het verschil niet.

0

Dank je, moet ik zowel voor- als achteraan spoorverbreders gebruiken? Heb alleen de achterste gepast. Weet er iemand waar ik er goede kan vinden tegen een redelijke prijs?
                Of is het aangeraden om andere velgen te kopen? Welke velgen passen standaard wel op de SC?

0

idd dit kan opgelost worden met spoorverbreders, maar let op, voor de technische controle is dit uit den boze !

0
                7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.