Velgen + winterbanden voor 996

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Velgen + winterbanden voor 996

• Maker
    Discussie
  • Velgen + winterbanden voor 996

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Heb mijn gerief gevonden. Topic mag dicht

PB ontvangen en beantwoord.
        je hebt hier ter vergelijk ook nog een aanbod maar mss niet meteen met winterbanden?

PB gestuurd 😉
          Passen deze op een 996?

ik heb nog een setje originele Boxster S2 17 duim velgen met winterbanden liggen.
            ze zijn volledig herspoten om dan dienst te doen als winterset, dus zonder enige (lak)schade (geen full color center caps).

achteraan: 17 x 8,5 ET 48 en conti banden 255/40 R17 98v met ong 5 mm profiel
            vooraan: 17 x 7 ET 55 zonder banden; hierop moet standaard 205/50 R17

stuur maar een PB met een redelijk bod als je interesse hebt:

Ik heb een tweede set gekocht van Victor Equipment (is een US fabrikant die eigen ontwerp porsche-velgen maakt) voor circuit-gebruik (de “Zehn” in matzwart). Die waren zeer schappelijk van prijs (geen BBS toestanden enz…) en ze hebben ze in de juiste maten voor alle versies van de 996. Ik heb de mijne gekocht bij DBM (Donckers) in Temse. Natuurlijk moet je dan nog banden vinden natuurlijk 😉

website van Victor Equipment Wheels

deepee schrijft:

kan je ietsje specifieker zijn in wat je zoekt?
                velgenmaat, velgtype, bandenmaat, prijsklasse …

Maakt zo niet uit.. mag 17 of 18 zijn…
                Mogen iets smaller zijn dan normaal… (moet je minder sneeuw wegduwen hé)

Zoals die in de advertentie gepost door Wim komen zeker in aanmerking, alleen dat daar de afstand wat te groot is 😉

Velgtype maakt ook zo niet uit. Belangrijkste is dat ik ermee kan rijden in de winter

kan je ietsje specifieker zijn in wat je zoekt?
                  velgenmaat, velgtype, bandenmaat, prijsklasse …

Thx Wim, maar iets dichter bij huis mag ook 😉
                    Niet echt zin om 600km met een remorque te rijden

Wim
                    9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Het onderwerp ‘Velgen + winterbanden voor 996’ is gesloten voor nieuwe reacties.