Velgen zwart maken met plastidip of Foliatec

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Velgen zwart maken met plastidip of Foliatec

• Dit onderwerp bevat 17 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door Gert.
  • Maker
    Discussie

• Tony Cattoor
    Deelnemer

Hallo,

Ik zou graag mijn velgen in het zwart laten steken met iets dat nadien terug kan verwijderd worden zonder schade aan te brengen zoals plastidip of foliatec spray.

Vooral omdat het bijna winter wordt en ik mijn velgen wil beschermen tegen het zout en ook omdat zwarte velgen wel mooi gaan staan onder een zwarte 997.

Heeft er iemand een idee waar ik dat zou kunnen laten doen? Lieft in de buurt van Blankenberge, Brugge, Oostende.. Heb geen zin om mijn auto aan de ander kant van het land achter te laten 🙂

2 reacties aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
      • Ik zou er ook niet te veel geld tegen smijten hoor..Een spuitbus kost rond de 15eur op
        internet..
        Om het te laten doen heb ik gehoord 125euro voor een set velgen (ik vraag eens rond)
        Ben zelf een pietje precies maar vond het toch knap werk, netjes afgeplakt en dan in de
        gewenste kleur gespoten..

greetz!

Op internet zijn er sets van Plastidip te koop om dit zelf te doen, schijnt niet zo moeilijk te zijn :salut: :salut: :salut:

2 reacties aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.