Ventiel bbs velg

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Ventiel bbs velg

• Maker
    Discussie
  • Ik heb een setje BBS velgen gekocht waarvan er 1 ventiel ontbreekt.
    Zulk een ventiel heb ik nog gezien gehad of toch nooit opgemerkt en weet zelf niet hoe mijn banden op druk te zetten.
    Mocht er iemand nog zo ééntje hebben liggen ,wil ik gerust overkopen .
    Mvg Jacques

Attachments:
    • DSC03498.jpg
    • DSC03499.jpg
    • DSC03500.jpg
4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Terug origineel ventiel in de velg laten monteren en opblaas ventiel gekocht bij bbs .
      Dit BBS setje komt van een boxter nu bij het monteren heb ik spoorverbreders op de achterste wielen nodig anders komen de wielen te diep in de kas .Spoorverbreders bezit ik reeds maar heb nu andere bouten nodig omdat de originele bouten niet passen.Mocht er iemand nog 10 bouten hebben liggen .Op kapasa zijn er ook nieuwe bbs velgen te koop voor 1900 euro heeft iemand daar ervaring mee want dan hoef ik totaal geen spoorverbreders enz.
      Is wel voor na het verlof want wij vertrekken de donderdag met de porsche naar Italie

Attachments:
      • DSC03544.jpg
      • DSC03544_2014-08-09.jpg
      • DSC03545.jpg
      • DSC03546.jpg
      • DSC03547.jpg

Goede raad: ga naar een bandencentrale en laat er gewone ventielen opzetten.
        Ik had er soortgelijke ventielen opzitten bij de Cargraphics en da’s eigenlijk altijd een hoop gedoe.

Ik had er liever hier eentje gekocht met uitleg hoe ik de banden moet opblazen

S2

Volgens mij heb je een BBS adaptor nodig, die zijn genoeg te vinden op Ebay 🙂

bvb.
            http://www.ebay.co.uk/itm/Jaguar-BBS-Set-of-Two-Inflating-Tool-for-Bolt-Valve-Split-Rim-Wheels-RX11-NEW-/151154827783

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.