Ventilator interieur

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Ventilator interieur

• Maker
    Discussie
  • Ik ben net met mijn splinternieuwe 964 van 90 8) een weekendje naar de opaalkust geweest. Weet opeens wat “rijden” nu echt wil zeggen!

Klein probleempje: de ventilator(s) die lucht binnen moeten blazen doen het niet. ttz na het starten van de motor enkele seconden, daarna vallen ze uit. Ook tijdens het rijden komen ze soms enkele seconden op gang om dan weer uit te vallen.

Best vervelend dat je de ruitjes moet openznetten om iets te zien…

Iemand hier ervaring mee?

Op de terugweg ook alleen nog maar warme lucht aan de bestuurderskant gekregen. maar die oplossing heb ik al gevonden op dit forum.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • RS spiegels ? Cup spiegels bedoel je.
      Nu ben ik wel aan het muggeziften hoor, mea Culpa 😉

Deze is een RS, herkenbaar aan de achterbumper waar de plaatverlichting aan de zijkant zit ipv bovenaan. Uiteraard zijn er nog verschillen maar die zie je op deze foto niet.

Zet eens wat foto’s online van je C2, ben benieuwd 😉

euhm

Ik heb deze foto van een site gepikt. 😳

De mijne is bijna identiek. Hij heeft dezelfde cupvelgen, RS-spiegels en RS-stuur. De kleur komt ook overeen.
        Alleen het kleine detailke dat het een C2 is ipv een RS…
        maar wel een hele mooie C2!

vermits ik nog geen mooie foto heb, heb ik deze ff gepikt…

Als ik er eentje heb zal ik mijn zonde rechtzetten…

Ik zie op je avatar een RS achterbumper, is het een RS ?

tnx RSR.

voorlopig schijnt alles weer te werken zoals het hoort.

De vorige eigenaar had er 140 km opzitten in het laatste jaar. Ik heb in het eerste weekend er meteen 780 gereden.
            Misschien was het beestje gewoon van slag van alle liefde en aandacht!

Als het probleem weer opduikt ga je me horen en heb je er een klant bij!

964mack, voor je er een koopt kan ik u eerst de raad geven om bij mij eens eentje te proberen om te zien of het dat wel is. Ik heb eentje liggen dat werk

Informeer eens bij RSR of McKlusky…

Tnx!

Ik zal dit weekend eens werk maken van een internet zoektocht naar een occasie stuurdoos.

Als je de stuurdoos zou moeten vervangen is dit door een van een 993.
                    Die van de 964 maken ze niet meer.

Als dit zo moest zijn kan ik aan de hand van het typenummer je wel weten te zeggen welke type je van de 993 moet bestellen. Ik dacht dat er een dri of viertal verschillende zijn.

Misschien wel eerst eens rondkijken voor een okkasie…

[quote=”924carreragt”:6coom051]regeling gaga 😆 🙄 😯 [/quote]

Ja die stuurdoos die de temp. afstelt die sturen ook de kleppen voor en achter en als deze een verkeerde meeting heeft heb je dit probleem. Het kan ook de relais zijn maar dit gebeurt echter heel zelden.
                      Luc

regeling gaga 😆 🙄 😯

regeling in het midden zal flippen denk ik

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.