Verander je naam en krijg een Porsche!

Home Forum Zeverhoekje Verander je naam en krijg een Porsche!

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • In de krant stond ook dat er vanuit de dienst helemaal niets gedaan wordt met die aanvragen .
      Gratis publiciteit met veel poeha en een zekerheid om de belofte nooit te zullen moeten nakomen van Gerolsteiner

ongelooflijk: volgens een bericht in het ochtendnieuws op de radio zijn er momenteel al 178 mensen in België die een aanvraag ingediend hebben bij de dienst die verantwoordelijk is voor naamsveranderingen!!!! 😯

Diezelfde dienst liet trouwens weten dat die aanvragen allen geweigerd zullen worden!!

Er waren er wel enkelen bij die hun naam sowieso wilden laten veranderen, omdat ze hun echte, actuele achternaam lelijk of dom vonden, zoals September of Genbrugge…

Nu vraag ik me af, als je je achternaam in Porsche laat veranderen, krijg je dan een bak Gerolsteiner?? 😉

en je forumnaam veranderen, telt dat ook

noem me hier dan maar Iron Gerolsteiner

🙄

al heeft één van mijn beste vrienden vroeger wel in de klas gezeten met Koen Dooms… iemand die onlangs nog de krant gehaald heeft als ‘laureaat’ van één van de grappigste namen in Nederland en België.

Voor wie het wil weten, de Nederlander Beau Ter Ham heeft de wedstrijd ‘gewonnen’. Met zijn prijzengeld schikt hij waarschijnlijk nu zijn ouders een proces aan te doen… 😆

Hahaha, bijv. Suzy Tampax

ben al blij dat ze bij Durex of Tampax niet op dat idee gekomen zijn… 😉

Kan het nog absurder ?
                  Wij dronken zeer regelmatig dat merk , met de nadruk op “dronken”.
                  Absurde reclame = een absurde firma en dus wil ik daar mijn geld niet aan geven.

Ik vind dat maar heel domme reclame. (btw net zoals de reclame van de zeldzaamheid van de fles)
                    Dat doet toch niemand (hoop ik) ,en zo zijn ze zeker de Porsche niet te moeten geven .
                    Want al zouden er mensen zijn die het overwegen of doen is het nog geen zekerheid dat je de wagen krijgt.
                    De wagen wordt maar aan één persoon uitgereikt

Dave Gerolsteiner, aangenaam 😈

ahum, nee toch maar niet… 😆

Damn. Ik kan dat gewoon professioneel niet maken om ineens Gerolsteiner te heten 😆

Daarbovenop lijkt het niet zo evident om je naam te laten aanpassen (toch niet van de mijne..)

[quote=”cabrio wim”:297lim6u]Op de stoep krijten dan, of op het bord. 😆 😉 [/quote]

😳

Wim

Op de stoep krijten dan, of op het bord. 😆 😉

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.