Verborgen tekst

Home Forum Porscheforum mededelingen Verborgen tekst

• Dit onderwerp bevat 12 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door Gert.
  • Maker
    Discussie

• Wim

Mag ik vragen aan sommige heren waarom er de laatste tijd plots met verborgen teksten gewerkt wordt. 🙄

Als je iets post wat persoonlijk is een bepaald draadje kan ik dit mij voorstellen, maar in gewone draadjes is het zelf zeer storend.
      Je moet eens uitloggen en dan proberen een draadje te lezen met verborgen teksten, zeeeeer irritant en je krijgt niet alles mee.

Vooral voor gasten die komen lezen en misschien later op het forum willen komen/aanmelden na aanschaf van een Porsche geeft dit een zeer verkeerd beeld.

Wil je liever iets posten/vragen wat een ander niet mag zien, dan hebben we daar PM voor. 💡

Dus de reden hiervan zou ik graag willen weten, en anders weer normaal posten a.u.b voor de leesbaarheid van draadjes te behouden. 💡

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • @Mikey, de reden van het dubbele profiel weet ik al niet meer. En ik denk dat ik duidelijk aangeef van hier geen voorstaander van te zijn maar zolang er geen misbruik wordt van gemaakt, ga ik daar ook niet wakker van liggen. Of ik de persoon in kwestie dan ken of niet, maakt niets uit.
        Trouwens zoals Wim reeds heeft aangegeven, is er maar één iemand die effectief profielen kan verwijderen.

Ik vind het niet storend, indien het over technische posts gaat staan ze meestal niet verborgen. Ik begrijp jou ook Wim, het is een GULDEN :sarcastisch middenweg die je zal moeten vinden, op zijn Belgisch. Dubbele profielen ken ik niet dus ook geen last van. Als iemand str—-nt over het forum neerpent dan doe ik zelfs de moeite niet om het te lezen, ik ben een clubspeler en beschouw het forum als een plaats waar ik veel kan leren en leuke mensen voor het leven kan (en heb) ontmoet!!. En ja ze moeten dat hier niet doen, but what you gona doe about it? Soms moet je dan maar een gezwel wegsnijden en daar vertrouw ik voor 100% op onze moderators.

@wim, ik vind die gele vakken ook heel storend, maar het is voorzien op het forum, dus tja …..
            Als je ze niet mag gebruiken waarom bestaat deze functie dan?

@Harley
            G , wat is de reden dan wel van een dubbel profiel? :think:

+ omdat jij hem kent, heb je er geen probleem mee?
            Of begrijp ik iets verkeerd :what: :wtf:

Langs de andere kant hoe kan je dat controleren van die dubbele profielen?
            Het ene is van de man het tweede mss van de vrouw ….

Ik erger mij er niet aan. De functie wordt hier ter beschikking gesteld dus mag ze gebruikt worden. Ik begrijp beide partijen wel. Als een niet geregistreerde meelezer zich er aan ergert, kan hij zich gemakkelijk registreren. Het is toch gratis. Echt vertrouwelijke info zet je inderdaad beter niet online.
              En wat die dubbele profielen betreft……ik ben daar ook geen voorstaander van.
              Van de persoon van wie ik weet dat hij er een tweede heeft, ben ik vrij zeker dat het niet is om hier onrust te komen stoken. Als ik merk dat een tweede profiel (mis)gebruikt wordt om hier onrust te komen stoken dan zal er actie ondernomen worden.
              :what:

Wim

Waar ik me wel aan erger is het feit dat op dit Porsche forum personen zijn met een “dubbel-profiel”

Dit is iets waar ik ook zeer tegen ben, maar kan daar niks aan doen, daar kan alleen het opperhoofd wat aan doen, ik heb de middelen niet.

Wim

Oké, als jullie het zo zien dan ben ik misschien te kortzichtig en waarom verblijf je dan op een forum als een gast het niet kan lezen wat je post.
                  Ik lees ook wel eens op andere forums waar ik niet ingelogd of aangemeld ben, dit is toch het voordeel van forums om info over bepaalde zaken te verkrijgen wat je soms niet weet over technische of andere zaken.

Dingen die ze van mij niet mogen weten post ik niet, dus kan ook niemand lezen.

En stel dat ik bepaalde mensen op een forum wil volgen of zien wat ze schrijven, maak ik toch een account aan en hoef daarom toch niet te posten, maar kan wel alles lezen. 💡

Ik schrijf even algemeen: en denken jullie nu echt dat er hier op het forum geen mensen die ingelogd zijn en nooit posten.
                  Zelfs media, politie, belasting en ander overheidsdienders/instanties hebben daar hun mensen voor die hele dagen niks anders doen als forums na te lopen en te lezen wat er gaande is.

Kijk maar wat er gebeurd is met de tunnel runs, gelijk overal controleposten voor snelheid e.a zaken, en dat is dan maar een voorbeeld.
                  Op het forum is er ook eens iemand geweest die met zijn neus tegen de lamp liep bij de belasting, dat is tweede voorbeeld.

Denk jullie dat dit een forum lid aan de politie of belastingdienst geklikt heeft. :sleep:

[quote=”bccars” post=222428][/quote]

[hide]+1[/hide]

[hide] Mij stoort het in ieder geval niet of een tekst openbaar is of verborgen voor niet-leden ;
                      Waar ik me wel aan erger is het feit dat op dit Porsche forum personen zijn met een “dubbel-profiel” Dit vind ik helemaal niet kunnen ,zeker niet voor dit niveau van forum en de respectievelijk leden [/hide]

[hide]Jij begrijpt dat Paul, omdat jij ook weet WAAROM ik dat doe en in welke situatie ik gezeten heb … maar dat weet CabrioWim natuurlijk niet …[/hide]

Mijn bescheiden mening hierover :
                          Wim heeft ergens wel een punt met zijn opmerking : je kan enkel de blinde tekst zien als je lid bent EN ingelogd) Maar ik kwam er bij uit dat je ook enkel maar de ingevoegde foto’s ziet als je bent ingelogd .

Dus als het is om meer buitenstaanders aan te trekken dan zou je ook de foto’s moeten zien als niet forumlid . Ik spreek uit mijn eigen ervaring ; als ik foto’s van auto’s op een bepaalde site zie , ben ik eerder geneigd om hier dieper op in te gaan dan enkel maar een tekst te kunnen lezen;

Anderzijds begrijp ik de reaktie van BBC ook zeer goed.
                          Privacy is een steeds heikel discussiepunt : tot hoever kan dit gaan ?

Als je alles wil lezen en zien ,maak je dan gewoon forumlid ,zoals ik heb gedaan in augustus 2015

[hide] grtjs Paul [/hide]

[hide]Ik doe dit voor mijn privacy. NIet alles wat ik hier neerpen moet door google gespidered kunnen worden. Als mijn gedrag onaanvaardbaar is, dan hoor ik dat graag. Dan stop ik uiteraard met posten.[/hide]

ik gebruik het sporadisch indien de inhoud van mijn tekst aanstootgevend kan zijn voor buitenstaanders (die de gehele context van/op het forum niet kennen).

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.