Verbruik 2.7 – 3.2 – 3.6 – 930

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Verbruik 2.7 – 3.2 – 3.6 – 930

• Maker
    Discussie
  • Ik ben van plan mijn 2.7 te vervangen door een 3.2 of 3.6

Graag had ik feedback gekregen over het REELE verbruik van deze motoren.
    Ook feedback over het verbruik van een 930 Turbo is welkom

Met mijn 2.7S zit ik tussen de 12 en 14L/100km

Ik heb gelezen dat dit met een 3.2 aanzienlijk minder is.

Aangezien ik van pan ben om binnenkort mijn elver als primaire wagen te gebruiken…

Ook adressen, Tips en prijzen voor het vervangen van mijn 2.7 door een 3.2 of 3.6 zijn welkom.

Alvast bedankt voor de reakties

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)
  • Anoniem

HAHAHAHAHA !

Dat kun je nu eens een positief ochtendhumeur noemen…

😆 😆 😆 Dirk jong ge zet ni te doen 😀 D

Bier … naft … water … wasda allemaal seg … 😯

alles heeft zen plaatske hé …

In water n**ken de viskes …
          Dus daar moet ge al nie van drinken …
          die vissen doen het omgekeerde ook nie … tenzij je ejaculeert in uwen aquarium natuurlijk 😈

Moraal van het verhaal … begin nooit je vissen te n**ken als je met de Porsche zonder naft gevallen zijt … omdat ge met uwe verzopen kop zijt vergeten te tanken …. of zoiets in dien aard …. 🙄

Zo … ook ne goeiemorgend … 😈

Dirk
          😉

Anoniem

Hou maar op want als ze dat in ‘t snotje gaan krijgen dan zal het bier ook wel snel gaan opslaan. Zullen we nog genoodzaakt zijn om water te moeten drinken. BAH ! 😡

Anoniem

ja, want anders rijd iedereen binnenkort op bier en wie is er dan nog BOB hé 😉 )

Bwa mensen zo lang 1 liter benzine niet meer kost dan 1 pint bier hoef je niet te klagen. 😆

[quote=”FIRST996″:201u06d1]mijne 996 zit ik gemiddeld aan 12.4l rond te toeren. Maar ik steek dat op een te kleine benzinebak dat ik zoveel moet tanken.[/quote]

En aan de pomp is die tank altijd enorm groot, heb dat fenomeen ook 😉

Anoniem

dat vorige was uitgerekend voor die koen zijne 968cs 😆

Anoniem

mijne 996 zit ik gemiddeld aan 12.4l rond te toeren. Maar ik steek dat op een te kleine benzinebak dat ik zoveel moet tanken.

Anoniem

9,54km met 1liter
                        95,4km met 10 liter
                        10,48l per 100km

Met mijn rijstijl 706 km met 74 liter 😉

[size=75:3nr6qeru]En wie mij kent weet dat ik alles behalve een trage chauffeur ben [/size]

in mijn geval 12,5 ongeveer(wel geen cs)

Wat is weinig ?

Of een 968CS kopen.
                                Dat gaat vooruit en verbruikt weinig 😉 😆

Anoniem

En is dus idd een normaal verbruik voor een 911 3.2. Maar een 930 heeft minstens het dubbele nodig.

Geen goeie zaak met de tegenwoordige naftprijzen 😥 , dus ge moet het er als turbo-fanaat wel echt voor over hebben. 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.