Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Cayenne › Verbruik van een Cayenne diesel
- Dit onderwerp bevat 21 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 1 maand geleden door Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Harley G” post=243096]Heren, kwa off topic geleuter kan dit wel tellen…. :what:
Topic starter heeft hier niet zoveel aan. Waar zitten de KJNrijders, hier?@ YS: die van mij kan beter parkeren dan mij en bolleke pijl heeft ze ook onder de knie. [/quote]
Zwijg stil, je hokt daar samen met een toppertje in dat gehucht van jou! Heb ik al lang gezien… :first:
De mijne is dan weer fiscaal geoptimaliseerd. :popcorn:
Bedankt voor de gepaste antwoorden op mijn vraag !
Niveau amai !Heren, kwa off topic geleuter kan dit wel tellen…. :what:
Topic starter heeft hier niet zoveel aan. Waar zitten de KJNrijders, hier?@ YS: die van mij kan beter parkeren dan mij en bolleke pijl heeft ze ook onder de knie.
Ik heb een zoon die veel wiskunde heeft aan de unief… Die heeft andere telenten dan ik, ik hem hem deze al eens doorgestuurd, nu kan ik ze hier hergebruiken!
Dit is dus eerder mijn niveau…
[quote=”DST” post=243058]Op 1 januari 2016 telde België in totaal 11 267 910 inwoners. Dat aantal is vrij evenredig over de geslachten verdeeld, hoewel er ongeveer 200 000 vrouwen meer dan mannen zijn.
Er zijn dus 51% vrouwen en slechts 49% mannen
Dus :censored: :censored: :censored: :censored:
Das toch waar hé
[/quote]
We gaan hier toch geen vrouwen beledigen? The Donald heeft dat al genoeg gedaan…En het is niet omdat ze niet kunnen parkeren of bolleke-pijl begrijpen dat we ze moeten uitlachen, niet?
[quote=”crossbytje” post=243057]Als we dan toch een ontspoord topic aan het vullen zijn, dan voel ik me verplicht op te merken dat je noot over 50% en de gemiddelde domheid niet echt klopt. Het enige wat je met zekerheid kan zeggen is dat hoogstens 50% dommer is dan de mediaan. Het gemiddelde kan eender waar liggen…
Of was dat de clue, en heb ik die een beetje gemist?Dit geheel ter zijde natuurlijk :-)[/quote]
Ha, het is geleden van mijn middelbare schoolrapporten dat ik nog over de mediaan heb gehoord. En je hebt gelijk, Jij scoorde op school vast en zeker beter dan de mediaan! Of ben je leraar? Maar met “de mediaan” zou mijn boutade geen boutade meer zijn. Want men spreekt altijd van “de gemiddelde Belg/Vlaming/man/vrouw/…”. Men bedoelt daarmee het gros, maar ik maak daar de mediaan van, maar blijf het over “de gemiddelde” hebben. :engeltje:
Voor de “andere” helft: de mediaan is de middelste in de rangorde. Als je bijvoorbeeld 25 mensen zou rangschikken van slim naar dom, dan is de mediaan nummer 13 in de rangorde. 12 zijn slimmer en 12 zijn dommer…
Voila, het is weer de beurt aan Sensa om wat met percenten te goochelen! :popcorn:
Op 1 januari 2016 telde België in totaal 11 267 910 inwoners. Dat aantal is vrij evenredig over de geslachten verdeeld, hoewel er ongeveer 200 000 vrouwen meer dan mannen zijn.
Er zijn dus 51% vrouwen en slechts 49% mannen
Dus :censored: :censored: :censored: :censored:
Das toch waar hé
PS: gisterenavond naar Steven Goegebeur geweest, vandaar :happy:
Als we dan toch een ontspoord topic aan het vullen zijn, dan voel ik me verplicht op te merken dat je noot over 50% en de gemiddelde domheid niet echt klopt. Het enige wat je met zekerheid kan zeggen is dat hoogstens 50% dommer is dan de mediaan. Het gemiddelde kan eender waar liggen…
Of was dat de clue, en heb ik die een beetje gemist?Dit geheel ter zijde natuurlijk 🙂
[quote=”Boxsterwalter” post=242964]Hij zal er vast moeten aan wennen. Ik heb net een Macan GTS gekocht om beter, met mijn handicap, te kunnen genieten van het porsche gebeuren. Niemand wordt verplicht om achter nen asociale SUV te rijden. :driver:[/quote]
Walter, het is gewoon dat ik me afvraag waarom er zoveel mensen zijn die een SUV kopen. Zoveel zijn er nu ook weer niet die een trailer voor paard of boot of een sleurhut moeten trekken. Of zoals jij die fysiek moeite hebben met de lage instap van andere auto’s. Meestal gaat het volgens mij om het gevoel van op een troon te zitten die boven de rest uittorent en dus veiliger aanvoelt, meer nog dan de vaak aangehaalde zucht naar avontuur die een SUV uitstraalt. Mijn vrouw is trouwens ook fan van de Maccan, dus ik weet waarom ze die wel zag zitten, maar ze vond het prijskaartje er wat over (50% surplus tov een toch ook niet mottige 420d). Ze is nu eenmaal accountant…
Porsche maakt natuurlijk wat ze kunnen verkopen, nietwaar.
Nog iets: de meeste SUV rijders vinden dat ze geen winterbanden nodig hebben, want ze hebben 4 x 4. Maar bij het remmen speelt dat natuurlijk geen rol.
Heerlijk hoe dit topic totaal ontspoort!
[quote=”Sensa911″ post=242969]
Wist je dat, al rijdende, nuchtere mensen gevaarlijker zijn dan dronken mensen. 12% van de ongevallen wordt veroorzaakt door dronken mensen. Dit wil zeggen dat 88% van de ongevallen wordt veroorzaakt door nuchtere mensen ….Iedereen kent, jammer genoeg wel een verkeersslachtoffer. Dit is de reden waarom ik mij hier al geuit heb als “mietje”. Ik ben tegen het te hard rijden op de openbare weg. Daar komt vroeg of later miserie van. Ook ik laat mij vangen, kijk maar naar mijn topic “Italie autogek?” van vorige week.
Nog even aangaande “het geen kl*ten zien achter een SUV”. Dat wil volgens mij zeggen dat je er te dicht opzit. Ik ben een van die mensen die erin geloofd dat geen afstand houden gevaarlijker is dan snel rijden. Hier in Italie ben ik blijkbaar de enige die er zo over denkt. :bounce:[/quote]
1/ Ik zeg vaak dat 50% van de mensen dommer is dan gemiddeld. Doordenkertje om aan te tonen dat statistiekjes geestig zijn, je kunt er alle kanten mee uit. Hebben die 88% trouwens wel allemaal in het zakje geblazen? (pun geheel intended :first: )
2/ Ik ben het 100% :first: met je eens dat de weg geen circuit is en dat snelheden redelijk moeten zijn. Dat gezegd zijnde, er zijn nu wegen waar men ten tijde van het behalen van mijn rijbewijs 120 km/u mocht rijden (2 x 2 rijstroken) en nu 30 km/u (want blijkbaar is er ergens een school in de buurt hoewel ik dat nooit heb gemerkt). En 30 is héél traag, vooral achter een SUV…
3/ Hoe verder je achter een SUV rijdt, hoe minder je ziet! Heeft te maken met de kromming van de aarde… Uitzondering is als je achter een SUV in een vallei rijdt, dan zie je meer naarmate je verder afstand houdt. 😀
ook ik haat bumperkleves, vaak besturen die gasten brol met wielen 😆
[quote=”Yellow Submarine” post=242917]Een Leopard is ook veilig voor de inzittenden.
Voor de andere weggebruikers, bijvoorbeeld mensen met een stadsauto, wat minder.
Dat veiligheidsgevoel van een 4×4 is trouwens ten dele vals. Het zou de eerste niet zijn die zich ook zonder gordel veilig voelt maar zich dodelijk verongelukt na een impact op een vast obstakel. Ik heb ooit iemand geweten die gewoon de gracht in reed en op slag dood was, aan het stuur van een 4×4…[/quote]
Wist je dat, al rijdende, nuchtere mensen gevaarlijker zijn dan dronken mensen. 12% van de ongevallen wordt veroorzaakt door dronken mensen. Dit wil zeggen dat 88% van de ongevallen wordt veroorzaakt door nuchtere mensen ….
Iedereen kent, jammer genoeg wel een verkeersslachtoffer. Dit is de reden waarom ik mij hier al geuit heb als “mietje”. Ik ben tegen het te hard rijden op de openbare weg. Daar komt vroeg of later miserie van. Ook ik laat mij vangen, kijk maar naar mijn topic “Italie autogek?” van vorige week.
Nog even aangaande “het geen kl*ten zien achter een SUV”. Dat wil volgens mij zeggen dat je er te dicht opzit. Ik ben een van die mensen die erin geloofd dat geen afstand houden gevaarlijker is dan snel rijden. Hier in Italie ben ik blijkbaar de enige die er zo over denkt. :bounce:
Hij zal er vast moeten aan wennen. Ik heb net een Macan GTS gekocht om beter, met mijn handicap, te kunnen genieten van het porsche gebeuren. Niemand wordt verplicht om achter nen asociale SUV te rijden. :driver:
Heb zo een donkerbruin vermoeden dat de Gele Sub geen fan is van da SUV materiaal van Porsche 😉 😉 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.