verchromen / chromeren @ Jay Leno’s garage

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen verchromen / chromeren @ Jay Leno’s garage

• Maker
    Discussie
  • Ik kwam bij toeval onderstaand filmpje tegen op het WWW. Het praktische deel wat ik hier zeker wilde delen begint bij 4:45. Het begin van het filmpje is uiteraard ook interessant genoeg om te bekijken.
    Nadien nog even “spray on chrome” ingetypt in mijn zoekmachine en er blijkt al heel wat meer info over te bestaan en verschillende producten op de markt.
    Voor hen die bij een restauratie op gepitte onderdelen botsen is deze techniek mss een waardig alternatief?

[video width=425 height=344 type=youtube]A-1cTpSZ1l8[/video]

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • zou dit kwalitatief echt wel iets voostellen??? :wtf: Ook op langere termijn…?! Of wordt dit zoiets als de goedkopere versies van de lederkleuringsmiddelen? Goed er uit zien als het pas gedaan is, en enkele weken nadien al weer zo goed als afgewreven… 😥

0

[quote=”turbo” post=108556]Product bestaat al jaren

Heb er toen eens naar liggen zoeken, maar weet tot op vandaag nog steeds niet waar je deze producten kan kopen :([/quote]

dan is uw probleem nu opgelost é:
        http://www.chromesolutions.de/

😀

echt wel indrukwekkend hoe dat gaat idd!

0

Product bestaat al jaren

Heb er toen eens naar liggen zoeken, maar weet tot op vandaag nog steeds niet waar je deze producten kan kopen 🙁

0

Indrukwekkend…

0
          4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.