vering

• Maker
    Discussie

• emre sener
    Deelnemer

dag allemaaall!!
      ik heb een oplossing gevonden voor de camera,
      maar heb nu een andere vraag….
      Mijn Porsche heeft geen luchtvering wat ik persoonlijk beter vind maar heb een vraag hoe kan ik mijn vering opties instellen??????? Heb namelijk sport, weg, en berg .. Hoe moet ik overschakelen? wat is het verschil?? moet ik daarvoor stoppen met rijden???
      alvast bedankt iedereenn!

Attachments:
      • image.jpeg
    6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
      • De uitleg staat in mijn bovenvermelde post 🙂

[quote=”sener_emre” post=224644]bedoel je dit?[/quote]

ik weet het bouwjaar niet van je KJN maar het web staat vol van “owners manuals” in PDF zoals HIER. om deze 379 blz door te worstelen kan het mss maar beter snel gaan winteren 😎

kben mijn bijlage vergeten
            image.jpg

bedoel je dit?

Heel eenvoudig : dat kun je niet als je geen luchtverontreiniging hebt !

Je kunt -als je luchtvering hebt- kiezen voor Sport, Normal of Comfort, zoals foto hieronder :

image.jpeg

De schakelaar die jij bedoelt is de instelling voor je differentieel, dus voor on road/off road instelling, vb volledige diff lock achteraan.

Zoals HIER uitgelegd.

De optie luchtvering was voor mij een absolute must toen ik mijn Cayenne kocht !

zat er geen instructieboekje bij jouw KJN ? dan zou ik er minstens 1tje downloaden van het interweb of aanschaffen bij een OPC.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.