- Dit onderwerp bevat 3 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
19 oktober 2007 om 13:56
hey jongens,
lang niet online geweest wegens heel veel werk, maar nu gaan we terug beginnen werken aan de porsche. Deze winter zal hij voorbereid worden voor rally-gebruik.
Wat gaan we doen?
– rolbar
– metalen plaat onder tank, en metalen mesh onder de motor.
– vering volledig naar boven schroeven
– originele stalen velgen steken, met de hoogst mogelijke banden op (met zoveel mogelijk profiel…)en dan de vering aanpassingen:
We hebben een veringssponsor, dus alle volgende modificaties zullen zo goed als gratis zijn. Graag jullie opmerkingen.we zouden eventueel de schokdempers rondomrond vervangen als de motor eruit is. Nu zou ik deze graag bestellen bij pelican parts in de USA, omdat ze daar 3x goedkoper zijn als hier. zeker met de lage dollar zal dit een goede zaak zijn, zelfs met importkosten erbij.
Op onze wagen hebben we vooraan aan de rechterkant een rode ‘strut’ en aan de andere kant zie ik het niet direct, misschien dat het wel een donkergroene is, ik weet het niet. Hebben jullie enig idee welke schokdempers daarin passen? Ik heb keuze uit bilstein, koni, KYB of boge/sachs. Enige ervaring met deze merken? welke zouden de stevigste zijn? Ik denk persoonlijk Bilstein.
(NOTE: Typically, red or orange struts are Koni, green are Bilstein and gray or black are Boge)
Dit is de keuzepagina bij pelican parts: http://www.pelicanparts.com/catalog/sho … .htm#item0 zou jij weten dewelke wij nodig hebben? (enkel schokdemper, niet de strut)
Zijn er achteraan ook verschillende types?
Verder gaan we ook de turbo tie rods bestellen, uitleg ziehier:
http://www.pelicanparts.com/catalog/sho … .htm#item0
En dan misschien ook nog een cambermeister:
http://www.pelicanparts.com/catalog/sho … .htm#item6
Heb je een mening over al deze upgrades? Is het misschien verstandiger om vooraan een swaybar te steken ipv die cambermeister? (de gaten zijn standaard voorzien in onze wagen)
alvast bedankt!
mvg, Jan
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.