Verjaardagscadeau

Home Forum Zeverhoekje Verjaardagscadeau

• Maker
    Discussie

• XXX

Een maat van mijn zoon wordt kortelings 18, een echte autogek. Hij zou niet liever doen dan eens meerijden op circuit met een serieuze auto. Dus onder serieus staat natuurlijk Porsche. De mijne is er te traag voor, maar is er iemand met een GT3 of iets in dienen aard :engeltje: die deze jongeling een plezier wil doen op 01/09/12??? stuur dan even een PM please 😀

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
      • Als dat geen mooi gebaar is, trouwens weet ik wel dat mensen ook nog andere verplichtingen hebben 😉
        HIP HIP… :drink:

XXX

Hey mannen, bedankt alvast. Maar dankzij forumlid ‘Porsche’ hebben we een voorlopige afspraak knunnen regelen. Bedankt allemaal :driver:

Funny, iets te doen op 2 oktober…? Dan is het mijn verjaardag… :mrgreen:

Peter en Pascal indien ik vrij was 1 september had ik dit zeker gedaan en Peter via pm op de hoogte gebracht .
              Andere (Professionele) verplichtingen 😥 .

Funny

Ik heb een GT3.
                Ik heb zelf nog niet gereden op circuit met deze auto.
                Om dan direct iemand te gaan meenemen vind ik onverantwoord.
                Er zijn er hier die regelmatig op circuit te vinden zijn en die nemen dikwijls betalende passagiers mee. Kijk maar eens goed rond op het forum 😀 Dus een beetje geduld en er zal wel iemand zich aanmelden denk ik.

Niemand met een hart die dat manneke zijn droom wil helpen realiseren ❓ 💡

Er zijn hier volgens mij toch wel redelijk wat GT3 eigenaars, en de Peter zal toch wel iets over hebben, voor een mooi kado veronderstel ik 😀

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.