verkeerde radiocode gedrukt

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 verkeerde radiocode gedrukt

• Maker
    Discussie
  • ik heb van mijne P 964 , 3 keer de verkeerde radiocode gedrukt (CD10 )
    nu staat er al een hele tijd ” OFF” op mijn display en ik krijg dit met geen stokken eraf
    weet er iemand hoe ik dat moet doen?

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Wim

Ik weet wel zeker dat hij hem wel nog kan gaan gebruiken, zal wel wat moeite kosten, maar heb alles al ontgrendeld gekregen van Porsche radio’s.

Probeer al eens met deze link, en deze is speciaal voor blaupunkt.
      https://www.radio-code.co.uk/blaupunkt-radio-codes.html

Ik denk niet dat jij de radio nog kan gaan gebruiken .

Wim

Als het een originele Porsche radio is, dan radio er even uitnemen, productiecode en model opschrijven.
          Even naar Porsche center bellen, en hebben zo de code voor jou. :salut:

Bij mijn blauwpunkt van vroeger moest ge die van een paar uur tot in het slechtste geval een paar dagen op batterij spanning houden. Dus aan laten staan. Ik weet niet of dat bij die van u ook zo is of hoe oud de radio is maar kunt het misschien proberen.

heb ik juist geprobeerd , maar er komt terug ” OFF ” op mijn display

Heb het ook al gehad bij de 964, batterij 30min afgelegd en daarna de juiste code kunnen ingeven en alles weer ok :salut: :salut: :salut:

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.