verkeersagressie, wat te doen….

Home Forum Zeverhoekje verkeersagressie, wat te doen….

• Maker
    Discussie

• Luke
    Deelnemer

daarnet een ferm staaltje verkeersagressie meegemaakt
      reed samen met mn vader 65-68 op een 70-baan
      rechts zijn daar ze een strobalen woning aan t bouwen (zit zelf in die sector)
      mn vader had zoiets nog nooit gezien dus ik wijs de plaats aan
      op dat moment haalt er mij iemand in, rsblauwe renault megane met mooie sticker
      ‘baby on board’ erop dus met dat ik terug de baan opkijk en dus wat gas geef
      -echt niet veel!!- tot aan 70 denkt die kerel -neem ik aan- dat ik hem niet wil laten inhalen of zo
      haalt me in en begint van die woeste gebaren te maken in zn auto
      nu daar was ik ook niet van gediend en deed n teken dat ie wat kalmer aan moest doen/rijden
      niets provocerend of zo. Op datzelfde ogenblik gaat ie dik tegen de honderd op zn rem staan,
      zn knipperlichten gaan automatisch aan dus zeker een noodstop,
      ik schrik me de pleuris en kan ternauwernood de wagen ontwijken en zelf de berm in.
      hij stapt uit en begint me de huid vol te schelden, ik was totaal overbluft en denk als ik mn vader niet bijhad, hij me zeker had aangevallen….hij is toen weggereden.
      Ik ben met moeite uit de berm geraakt en toen erachter aan gegaan maar mn vader had echt de schrik te pakken en ben naar huis gereden, daar mn andere wagen genomen
      en in de wijk gaan zoeken waar ie binnenreed maar niets gevonden, helaas voor hem…..
      dadelijk ns onder de wagen kijken of er schade is
      ben nu serieus aan t overwegen om klacht van verkeersagressie neer te leggen
      maar zou t zin hebben….dan weet hij je adres weer en waar mondt het dan in uit….:-( (
      t was in ieder geval ne ferme papa…

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
      • Ik werd doelbewust omver gereden op mijn eigen oprit .
        Hij had me naar zijn wagen zien komen en toen ik achter de wagen om ging om aan zijn deur te komen gaf die gas . Hij stopte pas omdat ik aan zijn deurklink bleef hangen en niet losliet
        Met gegevens naar de politie gegaan en de verwondingen zijn door een arts vastgelegd .
        Gevolgen NIETS .
        Naderhand te weten gekomen dat “mijnheer” een leraar was in het dorp waar ik woonde . Zo iemand moet uw en mijn kinderen opvoeden . En zijn eigen zijn het al gewoon , want die zaten op dat moment in de wagen

ook eens zoeen pipo gehad… jaar of 7-8 geleden, linker vak rijder, aan 110
          lege snelweg om 6 uur smorgens

ik kom af aan 140 of zo, en ga er netjes zonder veel gezever langs

4 km verder 2 vrachtwagens mekaar aan 1 km per uur aan het inhalen
          de linker zit met zijn neus , net aan de achterkant van de trekker rechts…

ik er achter… komt die linksplakker van rechts af, geen ruimte voor me om in te voegen… wat doet hij… in zijn spiegel kijken , en voegt gewoon in terwijl hij met zijn spiegel terhoogte van mijn voorwiel is… drukken denkende dat ik mijn propere auto wel zal uit de weg halen van zijn 15 jaar oude opel kadett…

not…

fyi , als je aan 90 rijd, met een Golf IV…en een oude Kadett probeert zoiets uit… dan voel je daar maar bitter weinig van als die Kadett contact maakt… de kadett daarentegen… ‘t zag er een wilde rit uit…

Na te stoppen , begon ie te roepen dak op mijn muil zou krijgen, waarop ik positief antwoorde… “al wat je niet kan laten, moogde gerust doen… een plets op mijn smoel incasseren is geen probleem vind ik zelf.. dan verdien ik er nog iets aan, btw, hier is het aanrijdings formulier… uw plak heb ik al, nu nog uw naam…”

maar is ie niet op ingegaan en hij heeft dan gewoon weggereden
          Ik bel de flikken, omdat er dus vluchtmisdrijf gepleegd is door die pipo, en flikken wisten ‘s avonds te zeggen, dat hij tijdens de dag ook had gebeldom te zeggen ik het was die hem in zijn gat gereden had…

Wel zo gemakkelijk dat er aan mijn neus niks was, aan zijn gat niks was
          en mijn verhaal wel perfect klopte met de schade aan zijn en mijn auto…

Een klacht heeft geen enkele zin .
            In het beste geval gaan ze die persoon ondervragen en die verteld een heel ander verhaal , komt niet overeen dus zaak geseponeerd .
            Jammer maar verspilde tijd .
            Dat is ons rechtssysteem. Veel blabla in de media , maar niets in reallife

Tja, braaf….

Die gast heeft mij tot 3x toe proberen rammen toen ik hem (zowel links als rechts) probeerde voorbij te gaan.
              Dan houdt het voor mij ook op.
              Als hij daarenboven langs de kant wil gaan om eens op de vuist te gaan… neen dank u.

[quote=”danny porsche nr5″:1o8iohvh]Brave mensen hier op het forum 😕 idea: [/quote]

Uwe presa-canario er op af gestuurd ❓

Brave mensen hier op het forum 😕 idea:

Onlangs ook zo’n idioot tegengekomen op de weg naar Zelzate.
                    Ik trok net lekker op toen er mij een of ander verbouwde Seat voorbij kwam. Aangezien ik was beginnen optrekken ging ik er al rap bijna voorbij, waardoor hij zich helemaal mijn vak op smeet en zwaar in de remmen ging.
                    Dit alles gepaard gaande met veel gestes (arm door de ruit, teken doen van “ga maar naar de kant”, wat verderop langs de kant gaan staan, telkens ik dicht bij hem kwam noodstops uitvoeren, mij opwachten als ik me liet afzakken enz.)

Ben dan belachelijk traag gaan rijden en heb hem dan niet meer weergezien, gelukkig ook maar. Was geen al te beste ervaring 🙁

Ik doe er ook niks aan, want het is jouw woord tegen het zijne en wat schiet je er uiteindelijk mee op 🙄

Sluit me bij RSR aan, leven en laten leven. Al slagen ze iemand voor uwe neus dood (bij wijze van speken dan). Denk dat iedereen dat wel eens meemaakt en zeker met een snelle sportwagen : bumperkleven, zigzag achter u rijden, voorbijsteken en dan tegen 50 km/uur verder rijden … mij vangen ze daar niet meer mee. Rustig blijven verder rijden zonder te reageren.

En klacht indienen ❓ . dan hebt ge nog een politie agent die slechtgezind is. Dat papiertje is sneller in de vuilnisbak dan dat gij het politiebureau buiten zijt 😆 .

Gewoon negeren dat is altijd het beste

4s

[quote=”3.6rs”:1mnye5a8]Ik ben 100% tegen verkeersagressie, maar als hij op z’n remmen gaat staan “dik tegen de honderd”, dan reed u ook zo snel veronderstel ik?
                          En ook is het niet aan u om te zeggen dat hij moet kalmer rijden (u hebt toch geen bevoegdheid op de openbare weg ?)
                          Verkeersagressors moet je laten rijden en eventueel melden. U moet niet “overwegen” om klacht in te dienen ; doen of niets doen.[/quote]

van het korps?

nope, ik reed niet zo snel, hij reed me voorbij, trok op tot tegen de honderd denk ik
                            en ging ie toen pal op zn rem staan….
                            dit ter verduidelijking… 😕 wink:
                            ben naar politiebureau gereden maar was gesloten
                            ga het er maar bij laten, geen schade zodus…

ps erachteraan rijden was om zn adres te weten te komen
                            niet om verhaal te halen….. 🙄
                            dat zou idd geen goed idee geweest zijn 8)

Ik ben 100% tegen verkeersagressie, maar als hij op z’n remmen gaat staan “dik tegen de honderd”, dan reed u ook zo snel veronderstel ik?
                              En ook is het niet aan u om te zeggen dat hij moet kalmer rijden (u hebt toch geen bevoegdheid op de openbare weg ?)
                              Verkeersagressors moet je laten rijden en eventueel melden. U moet niet “overwegen” om klacht in te dienen ; doen of niets doen.

4s

ik sluit me aan bij ironpatje,

zeker en vast niet acherna gaan zoals je verder nog schrijft,

ik had verder geen niets gedaan buiten klacht ingediend als het te grof was geweest …

maar inderdaad zulke mensen laat je beter wat uitrazen en daarmee gedaan, leuk is uiteraard anders,

zeker niet gaan achternarijden.

[quote=”Luke”:22bm3bnw]daarnet een ferm staaltje verkeersagressie meegemaakt
                                  reed samen met mn vader 65-68 op een 70-baan…….
                                  niets provocerend of zo. Op datzelfde ogenblik gaat ie dik tegen de honderd op zn rem staan,[/quote]
                                  dus eigenlijk heb je jezelf laten opjagen om ook dik tegen de 100 te rijden op een 70-baan ❓ ❓

in’t vervolg……
                                  gewoon laten rijden, zulke achterlijke debielen……

da’s gewoon: achhhh, ne PORSCHE, die wil ik wel eens uit z’n kot lokken….
                                  en de papa heeft ook nog ne rappe auto……

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.