Verkeersagressor groeit uit tot nationale held

Home Forum Zeverhoekje Verkeersagressor groeit uit tot nationale held

• Maker
    Discussie
  • Bij ons worden agressieve chauffeurs terecht zwaar gestraft, in Rusland verheerlijken ze dergelijk gedrag. De Russische buschauffeur Aleksei Volkov heeft al meer dan 100 ongevallen veroorzaakt en de Russen vinden dat schitterend. Aleksei vertikt het namelijk om met zijn zware bus in de rem te gaan of uit te wijken wanneer iemand hem plots de pas afsnijdt.

Klik hier voor de video

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
  • Wim

Waarom denk je dat ik in ouwe meuk rond rij.

Kan ik tenminste nog genieten van het echte autorijden. :think:

Niks ABS, ESP, TC, CC, en alle andere zooi, dan pas ben je een chauffeur. :what:

krijg het vreselijk druk in de auto:
        – mooie radiozender zoeken
        – navigatiescherm bijhouden
        – telefoneren
        – coyote verklikker in de gaten houden
        – camera bedienen
        en bovendien ook nog Porsche rijden.
        Ben blij dat ik een tiptronic heb. :sleep:

PB

Moest je interesse hebben, wel opletten welke je besteld, want er staan redelijk wat namaakprullen op.
          1 van de de dingen waaraan jet het kan zien, is al dan niet aanwezig zijn van een HDMI uitgang!

Niet aanwezig is fake. :coolness:

ahja heb er op ebay al zitten naar kijken

PB

De Carcam K2000.

Is zeker niet het allerbeste wat er op de markt is te krijgen,
              maar zeker duidelijk genoeg om de beelden te gebruiken. :coolness:

[quote=”PatrickB” post=123143]Zowel mijn vrouw als ik, rijden al een tijdje met een carcam rond. In die tijd hebben we al 1 bestuurder die de file beu was, en zich vol in achteruit rijdend op de P. parkeerde te stekken, en 2 bussen die me de pas afsneden om u tegen te zeggen,
                op beeld staan. Bij 1 van de bussen is er nu officieel verkeersagressie neergelegd. ;)[/quote]

welk model?

Wat moet dat een ge-wel-dig gevoel geven om te kunnen/mogen doen ❗

Ik heb het artikel gelezen hoor, ik doelde op het 2de filmpje, kon er niet uit maken dat dit om dezelfde ging… 😳

PB

Zowel mijn vrouw als ik, rijden al een tijdje met een carcam rond. In die tijd hebben we al 1 bestuurder die de file beu was, en zich vol in achteruit rijdend op de P. parkeerde te stekken, en 2 bussen die me de pas afsneden om u tegen te zeggen,
                      op beeld staan. Bij 1 van de bussen is er nu officieel verkeersagressie neergelegd. 😉

wes je moet het volledige artikel lezen, de buschauffeur in kwestie is reeds meer dan 100 keer ingereden op malloten van dat soort. Hij was nog nooit in fout, dankzij de opnames die hij maakt met zijn onboard camera

Het ergste van alles is, nu is die trucker in fout. 🙁
                          Want achterop iemand rijden is altijd uw schuld, moest je maar afstand houden…
                          Slaat nergens op in dit geval! 👿

S2

LOL, eerst stoer zijn vingerke en dan “alé, mijnen auto, dat doet ge toch nie …”

moehaha ! heeft hij wel ffkes zelf gezocht 😀

Click :driver:

Omdat ze die hier zijn komen pikken? :mrgreen:

OT:
                                  Hail to the bus driver, bus driver, bus driver.
                                  Hail to the bus driver, bus driver man! :music:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.