Verkeersbelasting

Home Forum Zeverhoekje Verkeersbelasting

• Maker
    Discussie

• S2

Ik zit te denken om de 996 deze maand terug in verkeer te stellen, maar heb een bedenking.

Maakt het voor de jaarlijkse verkeersbelasting uit wanneer je dit doet?

vb. als ik de site van de overheid goed interpreteer.

Ik schrijf de wagen in op 15/03, dan betaal ik verkeersbelasting vanaf 01/03? Correct? Dus of je de wagen nu inschrijft op 31/03 of 01/03, financieel maakt dit niet uit.

Of je kan 1 maand of 1 dag rijden voor de prijs van 1 maand verkeersbelasting.

Dus wachten tot 15/03 om de wagen in te schrijven zou pure verspilling zijn.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 76)
      • Lap, vandaag mijn afrekening ontvangen. Om de één of andere reden had ik er geen rekening mee gehouden dat de verkeersbelasting er ook nog bijkomt… :bounce: Maar het is allemaal nog goed te doen….tov een 997 😆

Om 9:02 stond de facteur hier met mijn plaat :applaus:

Alleen zijn de omstandigheden momenteel iets minder om ervan te kunnen genieten. Griep in de man en nattigheid op de ba(a)n 🙁

Of tot de volgende flitspaal :bounce: :bounce: :bounce:
            Nog veel plezier met uw Focus XXL :driver:

[quote=”dirk l” post=163210][quote=”Ghost” post=163170]
              Toch rij liever met mijn Fordje 😳
              [/quote]

😯 Dat zullen de *porsche die-hards hier graag lezen :what:[/quote]

Laat ons het houden op de Ford is beter geschikt voor de Vlaamse files :bounce:
              Het is hier in de kempen altijd rijden tot de volgende opstopping.

F

Och, ik was gisteren met de Mercedes aan het cruisen en dat was toch ook genieten hoor. :mrgreen:
                We moeten ook nie te fanatiek aan 1 merk blijven hangen hé 😉

[quote=”Ghost” post=163170]
                  [/quote]

😯 Dat zullen de *porsche die-hards hier graag lezen :what:

zelf heb ik er nooit problemen mee gehad. ‘S maandags rond 17 bij verzekeraar met alle papieren en dinsdag rond 9u30 was de postbode op mijn werk. Laat het steeds op mijn werk toekomen. Dit is misschien een tip voor mensen die geen te grote brievenbus hebben 😀

Was geene nieuwe…. En brommers hoef je deze maand nog ni in te schrijven

Nieuwe moto’s kan je wel online inschrijven. Kortelings ook via DIV plaat aan te vragen voor brommers… 🙄

zit al 14 dagen te wachten op de plaat van scooter (burgman 400) wachten duurt lang :bounce:

Ben eens benieuwd. Vanmorgen om 9u naar DIV gegaan om een plaat voor een Vespa. Slechts 4 man voor mij, dus 20 minuten later stond ik terug buiten. Morgenvroeg zou ze hier moet zijn….. Toen ik de Boxster inschreef was dat effectief het geval, om 16u online ingeschreven en ‘smorgens om 9u stond de postbode hier met mijn plaat. Maar moto’s kan je vooralsnog nog niet online inschrijven.

400 km later ben ik terug thuis.
                              Toch toffe dag gehad :relaxman: met schitterend weer.

F

Da’s geluk hebben. Vandaag laatste dag met zo’n prachtig weer. Is voor mij trouwens ook de laatste dag om te cruisen met de Mercedes. De verzekering op de Duitse platen is daarachter verlopen dus dan moet’ie noodgewongen voor 6 maanden in m’n garage blijven. Maar niet getreurd…. ik heb er al mooie tijden mee mogen beleven de laatste week met zo’n schitterend weer.
                                Geniet ervan zou ik zeggen :drink: :driver: :driver:

En nog zalig weer ook, enjoy!

Plaat gisteren aangekomen.
                                    Vriendin is gisteren reeds een dubbel gaan halen, is was werken van 7u30 tot 19u30 :bounce:
                                    Word een aangename dag vandaag :relaxman: :driver: *luv *porsche :driver: :music:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 76)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.