Verkocht – Porsche 911 SC ’82 te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Verkocht – Porsche 911 SC ’82 te koop

• Maker
    Discussie
  • Zo, beste forummers!

Mijn 911 SC gaat ook in de verkoop. (sommigen gaan hier nogal verbaasd opkijken, maar het is inderdaad zo) :mrgreen:

Reden: kzou de centen graag in iets anders investeren. Wat dat zal zijn… nog geen idee. Maar ik heb al zoveel tijd in de wagen gestoken dat ik me graag eens op wat anders zou toeleggen. En zolang die in de garage staat, zal dat niet gebeuren.

Technische staat:

– 191 000km
    – remmen gereviseerd (klauwen, schijven, hoofdremcilinder, leidingen) in 2010
    – ophanging gereviseerd ( veren, dempers, rubbers, veerplaten, stabi’s, veerpootbrug, wiellagers, spoorstangen)in 2010
    – INOX SSI uitlaatsysteem met DANSK INOX Sport demper (niet te luid) in 2011
    – Versnellingsbak gereviseerd door Leo De Ryck (assemblage, werkt ook voor Beerens classic divisie! etc) (alle lagers, dogteeth 1-2-3, koppelinsgkabel, homokineten en alles wat verder buiten tolerantie viel) in 2012 (600 km geleden)
    – Kleppen gesteld en groot onderhoud gedaan (geen gebroken draadstangen trouwens!) in 2012, 600 km geleden
    – Nieuwe motor/versnellingsbak-steunen in 2011
    – bijzonderheden: shorthifter met sportkoppeling (Rennshift-Stomski), uitgewogen met 10kg verschil op achteras; 2 kg op vooras.

Cosmetische staat/interieur:

– Herspoten en gelast wat er te lassen viel in 2009 (heeft toen helemaal uit elkaar gelegen)
    – Nieuwe lichtgewicht RS mattenset
    – bijzonderheden: OMP TRS Legend FIA gekeurde kuipzetels op originele glijders, MP3 speler, elektische ruiten, spiegels & schuifdak, ducktail (poly op stalen frame)

Minpunten:

– de verwarming moet aangesloten worden
    – steenslag (moet eigenlijk weer gespoten worden)
    – voor sommigen: BBS RS velgen

Opmerkingen:

– geen van de wijzigingen die ik heb gedaan (zetels, spoilers) zijn onomkeerbaar. Daar heb ik bewust rekening mee gehouden. Ook zijn er geen extra gaten geboord ofzo.
    – ja, ik ben met de wagen absoluut op circuit geweest! Ik kan eventuele kopers enkel hetzelfde aanraden! 😉 Dat maakt trouwens dat ik er steeds voor gezorgd heb dat ie in een technische topstaat was! Bovendien heb ik er ook nooit 5€/liter olie ingegoten. :mrgreen:
    – Ikzelf heb 30 000 mooie kilometers met de wagen afgelegd en ben er van overtuigd dat dit voor de volgende ook zal gelden.

Prijs: 17 911 euro.

13 reacties aan het bekijken - 31 tot 43 (van in totaal 43)
    • Dat is inderdaad supersnel 😀
      Goede wagens vinden immers steeds een nieuwe eigenaar.

En nu het plezier van een nieuwe zoektocht ….

Forummers!

Hij is verkocht aan een liefhebber van het forum. (eigenlijk na 3 dagen al 😯 😉 )

Met enige pijn in het hart ga ik hem straks afleveren. :driver: Hopelijk heeft de nieuwe eigenaar evenveel plezier aan de wagen als ik heb gehad. Ik ben er in elk geval van overtuigd dat ie in goeie handen is!

Veel succes met de verkoop… Jammer toch.. Mooie auto!!

Idd goeie prijs met die historiek!

Ligt het aan mij of is dit een zeer scherpe prijs voor een 911 waar zoveel aan gedaan is?
              :engeltje:

[quote=”Porsche911lover” post=107511]Zeg, konde da ni vroeger zeggen, dan had ik u van uw porsche verlost. 😉 Had diene te koop gestaan begin februari dan wast nu de mijne. Enfin : succes met verkoop, dat exemplaarke zal wel rap de deur uit gaan : is instappen en rijden met big smile !
                Khem nu toevallig enkele duizenden euroos te kort,… anders, zo nen tweede bordoo SC zou ni slecht staan naast de mijne in zn garaasj.[/quote] Dju, jong uw prijs is zeker redelijk !!!!

:mrgreen:

Thx mannen!

Zeg, konde da ni vroeger zeggen, dan had ik u van uw porsche verlost. 😉 Had diene te koop gestaan begin februari dan wast nu de mijne. Enfin : succes met verkoop, dat exemplaarke zal wel rap de deur uit gaan : is instappen en rijden met big smile !
                    Khem nu toevallig enkele duizenden euroos te kort,… anders, zo nen tweede bordoo SC zou ni slecht staan naast de mijne in zn garaasj.

XXX

Mooie setup Tim, succes met de verkoop en met de volgende aankoop :relaxman:

Succes ,trouwens prachtige kleur !
                        Zal niet lang te koop staan .

iedereen verkoopt maar…ziet er trouwens wel een super mooi exemplaar uit! eerlijke wagen lijkt me!
                          Succes Tim!!!!

Het lijkt inderdaad zo JP… 😈

Succes met de verkoop Tim

Ze zijn hier allemaal zot aan het worden of ligt het aan mij?????
                              Maar ook goed nieuws, geen lastige inhaalmaneuvers te Zolder meer :mrgreen:

Succes met de verkoop Tim!

13 reacties aan het bekijken - 31 tot 43 (van in totaal 43)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.