Verkochte Porsche duikt terug op op het net

Home Forum Porsche Talk Verkochte Porsche duikt terug op op het net

• Maker
    Discussie
  • Een maat van mij verkocht onlangs zijn 911 Targa G50, zogezegd aan een “verzamelaar”. Sinds gisteren wordt de wagen echter terug te koop aangeboden op het net op verschillende sites door een handelaar in 2de hands wagens. Deze vraagt er zo maar eventjes bijna € 10.000 meer voor dan de prijs waarvoor hij verkocht is… :think: :what: :bounce: . We leven uiteraard in een vrij land, maar dit is er toch wat over… Voor eventueel geïnteresseerden, naam van de garage kan verkregen worden via PB.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
    • [quote=”911addict” post=154320]Ik moet nog de eerste handelaar zien die een in de soep gedraaid motorblok van een pakweg 20 jaar oude Porsche in garantie gaat terugbetalen… :coolness:[/quote]

+1 denk ik in alle stilte ook,…als je t woord garantie uitspreekt verandert spontaan meestal de gelaatsuitdrukking – zelf meegemaakt bij 2e hands aankoop : t klonk als volgt :”… op draaiende onderdelen geen garantie…”, hmmmm als je t zo bekijkt. Mijn vuist wou die vent een peer op zn apemuil verkopen met de boodschap : dit is een streling ook al lijkt dit op een boks. Net zoals uw garantie er één is die op garantie lijkt
      Gelukkig zijn t allemaal zo geen handelaars…er bestaan wel degelijk correcte verkopers.

0

Tiens, dat heb ik dan blijkbaar spijtig genoeg gemist, want die wou ik wel, maar niet voor de prijs dat hij nu staat… 😯

0

Voor alle duidelijkheid, wagen is iets onder de 30K verkocht. Voor alle “dromers “, er is een groot verschil tussen wat een auto in theorie waard is, en wat er werkelijk op de markt voor geboden wordt. Een 911 G 50 Targa in goede conditie ( geen roest, geen lekken), maar niet in showroomstaat, dus met gebruikssporen (steenslag, gebruikt maar proper interieur enz…) gaat volgens mij max 32 K. Al de rest is naar mijn mening teveel betaald. De wagen heeft trouwens een tijd op het net gestaan, en je wil niet weten hoeveel “fantasten” er bieden en zogezegd interesse hebben. Je zou schrik hebben je P te koop te zetten….

0

Das waar , er is niks mis mee uwe kost “verdienen” en soms heb je wel eens geluk .
            Overal de kanten eraf lopen is wat anders.
            Heb medelijden met die arme handelaar ,hij heeft immers altijd nog zoveel kosten aan je wagen al voor die presentabel is om door te verkopen .
            Op de koop toe moet hij ook nog een jaar garantie geven en zoveel BTW betalen meneer dat het haast niet mogelijk blijft om er nog van te leven . :engeltje:
            En dat allemaal met maar 10.000 eurokes winst .

Ge zou er ocharme compassie mee krijgen ! :ass:

0

ja voor je op de bank 10K kunt verdienen is al voorbij of je moet genoeg kk’s hebben staan.
              gaan liegen om een deal te kunnen doen vindt ik er ook over maar dat doet vadertje staat ook steeds.

0

ben het er mee eens, maar als ik even snel iets kan verdienen zou ik het toch ook niet laten liggen.
                :engeltje: zijn we toch niet allemaal hé

0

Hier in de volksmond noemen ze dat ne sjacheraar niks meer of minder :salut:

0
                  S2

Ben eens bij die garage geweest en die kwam me toch heel professioneel over. Staan alleszins mooie wagens.

0

als die wagen in perfecte staat is, is dat toch een heel correcte prijs, snap niet dat de verkoper voor 27000 euro zijn G50 heeft weggegeven :coolness: , hij had dat zelf ook wel kunnen krijgen als hij wat langer had gewacht of hem gewoon op het forum had aangeboden, haast en spoed is zelden goed (voor de portemonnee in dit geval)
                      die zal niet lang te koop staan, je zal het zien …

0

Er zijn wel meer wagens van betreffende garage in Oostkamp die bij een andere handelaar te koop staan. Is met een 3.2 Cab ook al eens gebeurd.

0

De Lambo-boer hé 😀

0

… idd Funny… foto uit Oostkamp maar je hoort mij niet zeggen dat het die wagen is hé… is een gokje 😉

0

meeste handelaren zeggen steeds dat ze geen garantie geven op een oude ketel, dat kan u wel begrijpen zeggen ze dan altijd
                              Ander trukje is dat het niet hun wagen is maar ze bieden hem aan in opdracht van de klant

0

Ik moet nog de eerste handelaar zien die een in de soep gedraaid motorblok van een pakweg 20 jaar oude Porsche in garantie gaat terugbetalen… :coolness:

0

Vergeet niet dat een handelaar wettelijk 1jaar waarborg moet geven als de koper een motor in de soep rijd zal de verkoper deze moeten bekostigen en dan denk ik dat de winstmarge snel op zal zijn :wtf:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.