verkoop of ruil 911sc targa

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop verkoop of ruil 911sc targa

• Maker
    Discussie
  • 911sc targa 3.0l 1980.zeer mooie staat. hersteld verf. nette interieur
    25000euro of omzetting op 912
    DSCF8948.JPG

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
    • als iemand geinteresseerd daarin meer foto’s geven.the Box

dit is mijn porsche.aangekomen in 2008 California naar Polen.(lamp,bumpers europe)100% compleet.
        in de Verenigde Staten had een eigenaar (1). hebben originele documenten, owers handleiding en andere …orginal Blaupunkt radio met documentatie.zwart interieur niet wordt verlengd, bewaard in een heel mooi

[quote=”deepee” post=138141]mijn geheugen stuk of hier in huis binnengevallen zonder voorstelling en nu al stiekem franse auto komen verkopen ??[/quote]

Ik durfde er al niks van te zeggen… 🙄

Heb je meer foto’s? Interieur, motor enz.

Op het eerste verre zicht ziet de wagen er mooi uit .
              Vertel eens wat over de historiek van de wagen , kilometerstand , sedert wanneer in je bezit en dergelijk meer aub .

mijn geheugen stuk of hier in huis binnengevallen zonder voorstelling en nu al stiekem franse auto komen verkopen ??

:up:

Heeft u nog meer informatie over de wagen?

alternator nieuw

De alternator is stuk. 😉 😆

Das wel een heel beknopte voorstelling van je wagen! Misschien toch even wat meer details?

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.