- Dit onderwerp bevat 36 reacties, 18 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 2 maanden geleden door .
-
Discussie
-
3 oktober 2015 om 23:54
Vraagje: (misschien is het al eens besproken, maar ik vind er niet meteen iets over terug)
Mijn mini staat te koop, en ik heb zo de indruk dat velen van ver willen komen, en hem graag meteen zouden meenemen (als ik maar akkoord ga met hun lage bod). Nu zou ik niet graag de auto meegeven, om dan achteraf te merken dat ik in het zak gezet ben en een valse cheque, of vals geld gekregen heb.
Is de enige manier hen het geld te laten overschrijven, en dus de auto maar meegeven een paar dagen later?
Me dunkt hebben ze niet noodzakelijk veel zin om nog terug te keren uit het verre Wallonie etc.
Hoe weet je zeker of een cheque wel degelijk echt is? Of hun cash geld?
Als ze ‘s avonds komen kan ik niet meteen naar een bank rijden om te gaan checken natuurlijk.Ondertussen ben ik het ook zo wat beu van telefoons te krijgen, belachelijke boden te moeten afslaan, over de telefoon over de prijs onderhandelen en dan uiteindelijk niks meer te horen. De nieuwe is ondertussen geleverd, en voor mijn part vertrekt de mini dan maar voor wat minder dan ik eigenlijk had gewild. Maar hoe ben je zeker van je geld?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.