Verlaagde sportophanging

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Verlaagde sportophanging

• Maker
    Discussie
  • Weet er iemand of een verlaagde sportophanging op een 996 (fabrieks-geïnstalleerd) terug kan omgebouwd worden naar een standaard-ophanging en -vering? Is dit een gigantisch dure aanpassing?
    Bedankt.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Kijk eens op deze website van Carnewall,is in Belgie en ne hele sympatieke kerel.
      Gewoon op suspension klikken en dan heb je vele mogelijkheden,ook voor de prijs is het nergens goedkoper..

http://www.carnewal.com/

Ervaring met bilstein? Dit overweeg ik sterk. Nu heb ik geen comfort (naar mijn normen). Het valt niet te vergelijken met een mercedes maar toch. En 19″ of 20″ velgen? En iemand ervaring met een powerpakket van techart op een 996?

Ik was bij Verellen geweest voor een prijsofferte voor een nieuwe maar ben toen flauw gevallen 😆 . Ik denk dat ik 2008 nog ga uitdoen met de 996 ❗

bilstein is nogthans redelijk comfortabel.

Bij porsche zelf gaat dit volgens mij wel iets kosten. Misschien eens bij een bandencentrale horen achter een andere pakket schokdempers/veren?
            De verlaagde sportophanging iets te hard? Ik heb die ook steken en ge rammelt op slechte wegen bijna uit de wagen 😆 . In Essen heb ik achter de BILSTEIN ophanging geïnformeerd maar ik vrees dat dit even hard gaat zijn.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.