verlagen 3.2

• Maker
    Discussie
  • ik zou graag mij auto achteraan wat verlagen.
    nu ik veel thuis ben zou ik dat het liefst zelf doen.
    kan er iemand aan de hand van foto’s of een filmpje of een gedetailleerde uitleg tonen hoe je dit moet doen ?

thanks guys

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
    • ja hoor die manen hebben hem op de perfecte hoogte gekregen

Wim

En is het gelukt bij Willems met verlagen.

Wim

Bedankt voor je antwoord op mijn mail Tenne. :up:

ik heb een afspraak met garage willems , ik ben benieuwd

Wim

:mrgreen: :mrgreen:

als je in OVL of WVL zoekt, waarom dan niet naar Zeeland en onze forumsponsor CCR eens iets gunnen ? Hulst is amper 20 km van Sint-Niklaas en 40 km van Gent.

Wim

[quote=”bladerunner” post=199236]Verlagen, uitwegen en uitlijnen. Dat is alles.[/quote]

Eindelijk iemand die het begrijpt. :respect2:
                  En als je het dan helemaal perfect wilt doen moet je ook eigenlijk de rubbers opnieuw meenemen, want die zijn na al die jaren ook ingezakt.

Resultaat met bladerunner zijn antwoord is een strak sturende Porsche. 💡

Pies of keek

In die regio weet ik zo meteen niemand. Ik ben zelf van Limburg…

liefst iemand van west- of oost vlaanderen

Verlagen, uitwegen en uitlijnen. Dat is alles. Bij mij is het gedaant door Vanbeurden in Retie.
                          Voor die mannen is dit peace off cake :salut:

Er zijn er genoeg die dat kunnen. Van waar ben je?

is er iemand die een persoon kent die mijn auto kan verlagen
                              deze mag je mij gerust doormailen

Als je weet hoeveel je omlaag of omhoog wil, kan je perfect uitrekenen hoeveel je de torsiestaaf intern moet verzetten en hoeveel je de ophangingsarm moet verplaatsen.
                                Klop de rekening op het einde niet, dan heb je iets mispeuterd.

XXX

Tenne, ga eens langs Wim, dat zal u veel minder gaan kosten. http://www.ccr-vanleuven.nl/welkom/
                                  Heb de mijne zo afgeregeld dat de banden net in de wielkasten zitten, zowel voor als achter.
                                  Dit enkel mat werkuren, zonder stukken te kopen…
                                  Is Hulst te ver, Johan Dekens http://www.autosdekens.be/ kanten van Hasselt.
                                  Stefco motorsport in Mortsel,…

Succes :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.