verlagen boxster

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster verlagen boxster

• Maker
    Discussie

• WB

Weet er iemand “per toeval” nog een setje goeie verlagingsveren of sportvering voor een boxster te koop? Kwil wel nieuwe kopen, maar je weet maar nooit……

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • [quote=”knoet”:n1zqe15k]ik heb een regelbare KW geplaatst … 100% tevereden van

4 uur is wel wat krap denk ik, bij mij was er 7 uur werk aan (incl pauze voor wat te eten en het exact afregelen )

KW gaat wel dieper dan 3 cm 😉 [/quote]
        Hoeveel dieper staat de boxster bij jou?
        grtz

0

ik heb een regelbare KW geplaatst … 100% tevereden van

4 uur is wel wat krap denk ik, bij mij was er 7 uur werk aan (incl pauze voor wat te eten en het exact afregelen )

KW gaat wel dieper dan 3 cm 😉

0
          WB

Kheb er inmiddels Bilstein veren onder laten plaatsen en is inderdaad ongeveer 3cm verlaagd. Is nog net te doen om comfortabel in te rijden vind ik.

0

en hoeveel kun of mag je zo’n 986 verlagen ? 3cm ? ❓

0
              WB

Voor een kortere vering zo’n €250 dacht ik, maar een instelbare sportvering kost toch heel wat meer…….? En hoeveel werktijd? Men heeft mij verteld dat ik daar zo’n 4u voor moet rekenen?

0
                Anoniem

was audi verkoper voor iets hé koen 😉 ) :-);-)
                  dus verlaging = koen 🙂 )

0

Laten we zeggen ongeveer de helft van je opgegeven prijs Marc 😉

0
                    Anoniem

goede raad….nwe kopen. Die 100€ zal de zaak ook ni maken. Anders koop je mss versleten veren met nadien meer kosten omdat je iets kapot rijd. Een setje kost mss een 300 a 400 euro.
                      stuur es een pm naar luc. mss maakt die wel een prijsje

0
                    8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.