verlagen boxster

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster verlagen boxster

• Maker
    Discussie

• WB

Weet er iemand “per toeval” nog een setje goeie verlagingsveren of sportvering voor een boxster te koop? Kwil wel nieuwe kopen, maar je weet maar nooit……

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • [quote=”knoet”:n1zqe15k]ik heb een regelbare KW geplaatst … 100% tevereden van

4 uur is wel wat krap denk ik, bij mij was er 7 uur werk aan (incl pauze voor wat te eten en het exact afregelen )

KW gaat wel dieper dan 3 cm 😉 [/quote]
        Hoeveel dieper staat de boxster bij jou?
        grtz

ik heb een regelbare KW geplaatst … 100% tevereden van

4 uur is wel wat krap denk ik, bij mij was er 7 uur werk aan (incl pauze voor wat te eten en het exact afregelen )

KW gaat wel dieper dan 3 cm 😉

WB

Kheb er inmiddels Bilstein veren onder laten plaatsen en is inderdaad ongeveer 3cm verlaagd. Is nog net te doen om comfortabel in te rijden vind ik.

en hoeveel kun of mag je zo’n 986 verlagen ? 3cm ? ❓

WB

Voor een kortere vering zo’n €250 dacht ik, maar een instelbare sportvering kost toch heel wat meer…….? En hoeveel werktijd? Men heeft mij verteld dat ik daar zo’n 4u voor moet rekenen?

Anoniem

was audi verkoper voor iets hé koen 😉 ) :-);-)
                  dus verlaging = koen 🙂 )

Laten we zeggen ongeveer de helft van je opgegeven prijs Marc 😉

Anoniem

goede raad….nwe kopen. Die 100€ zal de zaak ook ni maken. Anders koop je mss versleten veren met nadien meer kosten omdat je iets kapot rijd. Een setje kost mss een 300 a 400 euro.
                      stuur es een pm naar luc. mss maakt die wel een prijsje

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.