verlaging 964

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht verlaging 964

• Maker
    Discussie
  • Wie o wie heeft toevallig nog een bruikbare verlaging liggen voor een 964 cabrio van ’92

Voorlopig staat deze nog op de originele vering maar ik heb speedlines liggen echter die komen der alleen op indien deze verlaagd is; ik zou ook nieuw kunnen kopen echter het budgeten gaat momenteel op aan de verbouwing van onze woning en heb dus geen zin om 2000 a 3000 in de verlaging te steken

Grtz Geert

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • dat hangt echt af van keuringsstation tot keuringsstation, en zelfs van keurder tot keurder.
      Iets wat uniform en objectief zou moeten zijn, is dit dus zeker niet.

Ik zou dus absoluut niets steken zonder attest, of het is vroeg of laat gezever.

Been there done that…..

Weet er iemand of er op de keuring inderdaad gekeken wordt naar een keuringsattest of kleur van de veren?

Mijn 964 wordt jaarlijks gekeurd, is dus wel belangrijk om geen problemen hiermee te krijgen.

dat is geen probleem, hoor, geef me anders even je coördinaten heven door via PB

Jan

Je mag ze gerust komen halen. Ik ben wel van Limburg Als de afstand een probleem is kunnen we wel iets afspreken.

als je van de H&R veren vanaf wil dan wil ik ze graag komen halen, als ik dan de 964 ooit verkoop kan ik de originele vering terug plaatsen met de H&R veren

Jan

Ik heb nog een set gebruikte H&R veren liggen. Als iemand deze graag wil mag hij deze gratis komen afhalen. De voorste topmounts zijn er ook bij. Deze heb ik vervangen maar de oude waren blijkbaar nog in goede staat.
                2 jaar geleden heb ik de dempers en veren vervangen door Bilstein met H&R veren op aanbeveling van Carnewal. Hij heeft me toen deze set geleverd. De oude dempers waren stik versleten. De Bilsteins zijn verstelbaar en men kan gemakkelijk de ideale hoogte instellen.
                Grtz Jan

Attachments:
                • 20160428_165502-800x600.jpg
                • 20151230_165205(Small)-2.jpg
                • 20160427_111117-800x600.jpg

Ben dan maar budget vriendelijk overstag gegaan voor een nieuwe KW variant 3 kit; kon het weer even niet laten :happydance:

De vrouw zal weer zagen vrees ik :ass:

Kleur kan idd bepalend zijn voor de keuring maar als ik me niet vergis kijken ze daar niet naar op een oldtimer keuring. Vriend van mij ging vorig jaar ook naar de keuring met een japanse import 964 en h&r schroefset zonder attesten en hebben ze niets van vermeld, ook geen opmerking van verlaging enz.

Kan natuurlijk wel zijn dat ze op de keuring in hunne goeie waren

Terrum, als je wil mag je me op de hoogte houden, ben eventueel ook wel geïnteresseerd in eenverlagingsset.

Ik meen wel dat de Eibach veren zwart van kleur zijn, wat een voordeel zou kunnen zijn op de keuring, vermits de originele veren ook zwart zijn.

Had ik al overwogen die eibach set , zullen dan maar voor de H&R gaan denk ik,

Net een set Bilstein dempers liggen met originele 964 RS veren aangeboden gekregen voor 1000 euro, als deze in perfecte staat zijn zou dat ook een optie zijn, denk echter dat je die dempers nieuw koopt voor om en bij de 1000 euro dus heb eerst wat meer info gevraagd en ga dan even prijzen opvragen

Geert, H&R verlagingsveren op originele schokdempers gaan meer dan laag genoeg en rijden ok (-4 vooraan -3 achteraan), evt bij te regelen met de originele hoogte regeling op de schokdempers
                          Eibach gaat iets minder laag maar is wel comfortabeler

set veren kost 400eur

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.