Verlaging van een 997 cabrio

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Verlaging van een 997 cabrio

  • Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,
    Thans voor de vele positieve commentaren op mijn voorstelling maar heb nu weer
    Een vraag of hier mensen zijn die ervaring hebben bij een verlaging van een 997 cabrio automaat?
    Ben er aan t denken maar heb schrik da hij niet meer door de keuring gaat geraken?
    En ze zouden hebben in Wommelgem 2,5 cm verlagen?!
    Wat denken jullie hiervan?

    Groetjes stephen

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Al heel veel gezien, meegemaakt en ook horen vertellen en steeds was de conclusie een volledige deftige sportophanging aan te kopen (niet het genre van KW/Weitec/Eibach ed.) en dat door mensen met ervaring (lees : specialiteit van het merk zelf) laten monteren. het enige contact met de weg zijn de 4 wielen en daaraan vast je ophanging. Het verschil tussen een bocht nemen of er los uitgaan. Het zou niet de eerste keer zijn dat ik een bandenhandelaar/specialist tjoeningophangingen een ophanging met een voorhamer zie bijregelen.

        [quote=”de_koen” post=132667]…

        Het klopt dat voorzichtigheid geboden is met de kabeltjes[/quote]

        voila, niet meer dan dat en dus kan je de TS mss wat tips geven?

          [quote=”deepee” post=132576]als je auto is uitgerust met PASM, het electronisch adaptieve veersysteem, zou ik voorzichtig zijn en de werken niet door een hobyist laten doen.
          lees ter verduidelijking DEZE topic eens door.[/quote]

          Ik hoop dat je niet insinueert dat ik een hobbyist ben ? Dan sla je de bal wel lichtelijk mis vrees ik… :what:
          De defecte schokdemper stond ook los van het plaatsen van de veren, aangezien die enkele weken later pas stuk is gegaan, en wat eigl nog wel vaker blijkt voor te komen op originele auto’s

          Het klopt dat voorzichtigheid geboden is met de kabeltjes

            als je auto is uitgerust met PASM, het electronisch adaptieve veersysteem, zou ik voorzichtig zijn en de werken niet door een hobyist laten doen.
            lees ter verduidelijking DEZE topic eens door.

              Als het gezin af en ook mee mag/moet dan is dat geen luxe.
              Wel prachtig.
              Ik kreeg de auto van mijn zoon die voorzien was van een sportuitlaat niet door de keuring.
              1 jaar later constateerde ze dat er achter niet de originele maat banden op zaten en dus wederom afgekeurd.
              Hij was met uitlaat en bredere banden al 3 x door de keuring geweest zonder problemen.
              De consequentie is dus ver te zoeken. ( station Hechtel)

                2,5cm is niet overdreven, sportophanging porsche gaat -20mm maar is wel beenhard…
                Heb al met redelijk wat gereden en telkens er een verlaging aan te pas komt gaat het niet ten goede van het comfort….mooi ja….in sommige gevallen betere baanligging….
                Voor de looks :respect2: :up:
                voor comfort :bounce:

                  Thanx bedoel ik:–)

                7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.