Verlichting selectiehandel automaat.

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 928 Verlichting selectiehandel automaat.

• Maker
    Discussie
  • Zoals de titel al zegt…
    Ik vermoed dat de letters en cijfers van de automaat ook verlicht worden bij het ontsteken van de dimlichten.
    Doch ben ik hier niet heel zeker van, bij mij worden de letters en cijfers niet verlicht in elk geval.
    De vraag is dan of hier een lampje voorzien is en zo ja, hoe moet ik dit dan vervangen ?
    Kan iemand mij hiermee helpen ?
    Alvast bedankt

Greetz

BIG charlie

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Guy

Proficiat BIG charlie met je 928. ‘k vind het persoonlijk één van de mooiste Porsches die ze ooit gemaakt hebben.
      Ik hoop je binnenkort eens tegen te komen hier in Mortsel.
      Ondertussen misschien al een fotootje 😉 )

[quote=”Lucky”:3j9be0ww]Hallo,

Goede keuze om een 928 aangekocht te hebben. Ik heb er recentelijk ook eentje gekocht. De mijne is een zwarte 928 S2 van 1984 met 4-traps automaat. De lichtjes aan de pook branden als de verlichting opstaat. Dus die pookverlichting heb ik bij mij nog niet moeten vervangen.

Er zijn jammer genoeg maar weinig liefhebbers voor de 928. Ik vind dit echter helemaal onterecht, want de wagen levert topprestaties en je kan er heel comfortabel mee rijden. En dan te weten dat dit een bijna “oldtimer” is.
        Lucky[/quote]

De mijne is van bwjr 1980, dus al effe oldtimer en wordt binnenkort dan ook als dusdanig ingeschreven.
        Ik heb hem aan een mooie prijs kunnen kopen, maar met wel wat interieurwerk aan.
        Vorige week ben ik nog bij FG Porsche geweest, waar die mannen wisten te vertellen dat de 928 ( en zeker de eerste modellen ) aan een flinke opmars bezig is.
        Dit vanwege de “oldtimerstatus” ( bijna geen verzekerings en belastingskosten )en ook door de betrekkelijk beperkte aantallen die nog rondrijden.
        Ik heb de mijne ondertussen 3 weken en ik heb er nog geen enkele onderweg tegengekomen, dus ergens klopt het wel wat die gasten vertellen vermoed ik.

Greetz

BIG charlie

Hallo,

Goede keuze om een 928 aangekocht te hebben. Ik heb er recentelijk ook eentje gekocht. De mijne is een zwarte 928 S2 van 1984 met 4-traps automaat. De lichtjes aan de pook branden als de verlichting opstaat. Dus die pookverlichting heb ik bij mij nog niet moeten vervangen.
          Welke versie heb jij trouwens? En jij hebt blijkbaar ook een Jaguar XJ-S.
          Er zijn jammer genoeg maar weinig liefhebbers voor de 928. Ik vind dit echter helemaal onterecht, want de wagen levert topprestaties en je kan er heel comfortabel mee rijden. En dan te weten dat dit een bijna “oldtimer” is. De 928 is trouwens veel exclusiever dan een 911. Vele medeweggebruikers kijken bovendien zeer nieuwsgierig naar deze ranke GT met V8 uit de jaren 70-80 met V8 en proberen uit te vissen welke porsche dit is.

Lucky

tja, ik heb in geen 3 jaar meer gereden met mijn 928 en het is een jaar geleden dat ik er nog eens naar gekeken heb 😳 maar ik zal ooit wel eens wat tijd hebben om er met te rijden en dan hier iets te posten 😉

succes met de jouwe in ieder geval en ik ben blij dat er iemand deze wagens eer aan doet

Er zijn er nochthans verschillende die met een 928 rijden of er één hebben staan, maar of dat nu allemaal techneuten zijn…. 😆

Ondertussen bij wijze van zelfstudie en onder het motto ” niet te rap opgeven” 😉 de verlichting van de selectiehendel terug in orde gekregen.
                Voor de 928 is er op dit forum precies niet veel animo 😕 P

Greetz

BIG charlie

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.