Véronique De Kock krijgt wel heel mooi laat kerstcadeau

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Véronique De Kock krijgt wel heel mooi laat kerstcadeau

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
    • yep, het gemakkelijkste verweer uit een missenmond. terwijl ze niet eens oud en lelijk moeten zijn om in de goot te belanden. denk maar aan het zwembadverhaal aan de franse villa van Ilse De Mullemister :mrgreen: da’s niet echt om jaloers op te zijn.

Véronique blijkt ook maar een kleine zelfstandige zoals zovelen onder ons:

Jaloezie

[quote=”993″ post=225414]Pff…Wanneer ik een nieuwe auto nodig heb en het is toevallig rond het eindejaar is het dan ook een nieuwjaarscadeaux…..
          Beetje flauw allemaal en aandachttrekkerij.
          Heb trouwens niet zo’n goede ervaringen met de vrouw.[/quote]

“De” vrouw in het algemeen bedoel je?

Join the club…

:happy:

+1! :first:

J

[quote=”Harley G” post=225296]Ze is in ieder geval welkom hier op het forum maar ik betwijfel sterk dat ze hier ooit terecht zal komen….[/quote]

En als ze hier verzeild geraakt dan kan waarschijnlijk de helft van de venten hier zijn hormonen niet onder controle houden en is ze dezelfde dag terug weg….
              Zou niet de eerste keer zijn…

[quote=”Yellow Submarine” post=225288]Ze heeft wel degelijk gezegd dat het een cadeau aan haarzelf betrof.

Voor de rest vind ik dit niet bijzonder interessant…

Tenzij madame lid wordt van PFB, dat zou de zaak veranderen![/quote]

+1
                den james

[quote=”993″ post=225414]Heb trouwens niet zo’n goede ervaringen met de vrouw.[/quote]

Blauwtje gelopen :happy: (sorry maar dat was een open goal). Maar typisch voor BV’s. Wat aandachttrekkerij en er wordt over niets anders gepraat. Het blijft een mooie wagen en mooie vrouw. Gelukkig dat smaken verschillen.

@ 993
                    +1 :up:

-het blijft toch een lekker w… (die ik wel eens met haar voetjes van de grond wil …..) 😉

Pff…Wanneer ik een nieuwe auto nodig heb en het is toevallig rond het eindejaar is het dan ook een nieuwjaarscadeaux…..
                      Beetje flauw allemaal en aandachttrekkerij.
                      Heb trouwens niet zo’n goede ervaringen met de vrouw.

Ze heeft de wagen zich zelf cadeau gedaan en staat op haar zaak dus voor haar is het een eigen gekocht cadeau maar dan wel 90% fiscaal in te brengen via haar zaak 😉

Ik heb zelf eens ergens gelezen dat bijna alle Posrches E-hybrides (panamera en cayenne) op een vennootschap worden gekocht. Vroeger bouwde men een cayenne om tot lichte vracht. Nu is het in het geval van een E-hybride nog amper 10% verschil geworden en moet er niet meer naar lichte vracht omgebouwd worden.

istem nu 90% fiscaal aftrekbaar of ist ne kado, want beide kan niet volgens mij? ontvangen giften zijn volgens bij belastbaar ipv aftrekbaar.
                          waar zitten op het forum die boekhouders als je ze nodig hebt :think:

[quote=”PDS” post=225334]Niks mis mee ! De Cayenne was vorig jaar ook een kerstcadeau voor die van ons :ass:

:music:[/quote]Ik moet dat allemaal zelf kopen en mijn madam ziet de wagen pas als ze thuis komt. Dan staat die in de garage en zegt ze weer iets nieuw gekocht zonder ik iets wist 😀 Nog erger is dat de laatste maanden ook constant haar garage bezet is. Haar wagen moet buiten slapen :sleep:

Mooi cadeau voor de jongedame. En 90% fiscaal in te brengen dus beter dan haar vorige panamera (70%) of daarvoor haar Mercedes CLS. Nu als je weet wat ze voor een modeshow bij BOBO krijgt dan is zo een cayenne E-hybrid snel verdient. Dat heeft een gemiddeld werknemer niet op een maand. Maar wel een toffe dame die vooral met haar voetjes op de grond is gebleven. Al enkele keren een leuk gesprek mee gehad. Natuurlijk na de modeshow van BOBO 🙂

[quote=”deepee” post=225281]
                                is het niet in de prijs begrepen van zowat elke luxewagen om die onder zeil te zetten in de showroom en te onthullen met sjampoeter.[/quote]

ik heb dat zelfs bij mijn Golf 7 gekregen toen ik die ging ophalen :first: :applaus:
                                wel geen champoeter gekregen :wtf:

Wim

Ahaa, zo’n hybride ding. 😕

Dacht al, wat is hier loos.
                                  Is niet mijn ding. 😳

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.