Véronique De Kock krijgt wel heel mooi laat kerstcadeau

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Véronique De Kock krijgt wel heel mooi laat kerstcadeau

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
    • Ze rijdt op elektriciteit!

Wim

[quote=”Ghost” post=225292]Ik vind gewoon dat ze haar gezond verstand laat blijken door een foto op internet te smijten aan 44 km/h terwijl de wagen zegt GORDEL AANDOEN. :happy: :bounce: :popcorn:[/quote]

Met 0 tr/m per minuut. :think:

idd, en bij deze verkoopt ze haar vorige auto, een panamera diesel van april 2013 met 113000 dus ze bolt er graag menig kilometers mee ook :driver:

Ze had vroeger al een 964, dus ze draagt ons merk alvast een warm hart toe…

PDS

Niks mis mee ! De Cayenne was vorig jaar ook een kerstcadeau voor die van ons :ass:

:music:

oa van haar deelnames aan de konti 4×4 trolfee wist ik dat ze meer dan een gemiddelde liefde koestert voor auto’s. maar ook voor haar loopt het als copiloot niet altijd even goed af KLIK
                haar bekende piloot van toen heeft, geheel terzijde, op heel late leeftijd z’n rijbewijs behaald.
                ze zorgt intussen samen met een andere BV voor wat extra media-aandacht voor dat event

Ze is in ieder geval welkom hier op het forum maar ik betwijfel sterk dat ze hier ooit terecht zal komen….

Ik vind gewoon dat ze haar gezond verstand laat blijken door een foto op internet te smijten aan 44 km/h terwijl de wagen zegt GORDEL AANDOEN. :happy: :bounce: :popcorn:

Ze heeft wel degelijk gezegd dat het een cadeau aan haarzelf betrof.

Voor de rest vind ik dit niet bijzonder interessant…

Tenzij madame lid wordt van PFB, dat zou de zaak veranderen!

en hoe weet de gazet nu dat ze deze KJN cadeau heeft gekregen ? obv een foto die ze zelf online gooit :sarcastisch
                        is het niet in de prijs begrepen van zowat elke luxewagen om die onder zeil te zetten in de showroom en te onthullen met sjampoeter.

In het Nieuwsblad konden ze het weer niet laten om over een PEPERDUUR kerstcadeau te spreken :what:

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151229_02041472

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.